B0B0

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met Galaxy S5 en klantenservice

Ik heb een abbo met een Galaxy S5. Na een week werd de telefoon heet en viel het bereik telkens weg. Kon ik wel bellen en gebeld worden maar er was niets op de lijn. Zelfs geen ruis. Na 5 dagen naar de vodafone store. Onzin en we kunnen er niets mee. 2. Weken later weer naar een andere store. Onzin, kan niet dat de telefoon heet wordt. Weer niets. Na ruimeen maand ofzo weer zelfde problemen, nu een andere store. Nieuwe sim maar problemen niet opgelost.

Toen ongeveer 3 weken later klantenservice gebeld. Na 2 uur rondbellen en 6 medewerkers van verschillende bedrijven kreeg ik te horen: geen vervangend toestelservice is geen vervangend toestel. Dat kan alleen binnen de eerste 2 weken.

Na 2 mailtjes geef ik het ook maar op. De mails worden slecht gelezen met halve antwoorden en oplossingen op dingen die geen probleem zijn. En je kan niet reageren (noreply@...)

Nu heb ik de volgende vragen:
1 hoe krijg ik mijn telefoon correct aan het werk zonder bijna spontaal vlam te vatten?
2 hoe krijg je een antwoord op mijn vragen / klachten waar je wel op kan reageren? (Email is no reply, erg klantvriendelijk)
3 hoe kan het dat ik nu al een paar maanden bezig ben, meerdere vodafone winkels en meer dan 10 medewerkers heb gesproken zonder dat er een oplossing lijkt te zijn? aangezien ik een telefoon met grill app heb wat niet prettig is.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey B0B0

Vervelend dat je er al zo lang mee bezig bent.
War je eventueel kunt proberen is het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Als het dan nog zo blijft raad ik je aan om eens contact op te nemen met Samsung om te zien wat zij zeggen hierover. Het toestel kan het reperatie traject (via vodafone) ingaan en zoals je al aangeeft heb je dan recht op vervangend toestel service. Als dit gebeurt via Samsung niet.
Betreft het eerste gedeelt hadden mijn collega's dit moeten oppakken naar mijn mening (al weet ik natuurlijk niet wat er gezegd is tijdens de gesprekken). Echter is het zo dat ik vanuit hier niks kan betekenen hier in omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan. Dit dient echt via de klantenservice te gaan of de winkels.

Nogmaals probeer de fabrieksinstellingen uit en evt checken of er een software update is, daarna contact opnemen met Samsung en eventueel toch nog eens met de klantenservice.


B0B0
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas geen vervangend toestel. Het feit dat het in de winkel niet is opgepakt die eerste week zorgt er voor dat ik nu dus net een grill cq gsm zit.

Fabrieksinstellingen, softwareupdates, nieuwe sim, niets werkt. Contact met samsung helpt niet. Moet via vodafone. En die doen lekker helemaal niets.

En de dingen die me het meeste storen zijn het feit dat ik als leugenaar wordt neergezet in de winkels en er geen service wordt verleend door vodafone. Een email waarin een half antwoord gegeven wordt op iets dat geen vraag was maar zonder mogelijkheid van reageren.... de laatste keer in de winkel wilde ik iemand over de toonbank trekken.

Als er de eerste keer in de winkel was gezegt (of 1 van de andere keren) dat de telefoon zou worden omgeruild was alles klaar. Dan had ik een nieuw toestel of een vervangend toestel gehad. Nu wordt dat na deze termijn vermeld en heb ik pech. Had vandaag weer geen bereik voor een uur of 2 dus wordt er een beetje moedeloos van. De klantenservice blijft hangen in: geen verzekering geen vervangend toestel. Dat had u in de eerste 2 weken moeten melden ..... dat heb ik gedaan ..... dan had de winkel het op moeten lossen ..... die deden niets ..... dat is dan vervelend ..... en nu? ..... geen verzekering geen vervangend toestel .....

Bedankt voor de snelle reactie. Ben ik ondertussen niet gewend.
Anonymous
Niet van toepassing
Als de klantenservice het ook niet op pakt dan zijn idd de kosten voor je eigen rekening.
Het enige wat je nog kunt proberen is het bericht op facebook plaatsen vam Vodafone met een link naar dit topic om te zien of zij iets kunnen betekenen en anders evt het feedback formulier op de website invullen. (Klachtenafdeling)
Vanuit hier kan ik hier verder niks in betekenen 😞 omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan.
Let op bij facebook is wel een langere wachttijd voordat er op geantwoord wordt.
B0B0
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zal ff een facebook aan moeten maken.

De klachtenafdeling is juist één van de blunderende afdelingen door de vragen niet te beantwoorden.

Bedankt voor het antwoorden.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt eventueel ook het feedback formulier invullen op de website. Dan wordt er binnen 10 dagen een antwoord gegeven.
B0B0
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik al gedaan. En dan komt de reactie die wal nog schip raakt en waar je niet op kan reageren.

Heb geen zin in inschakelen rechtsbijstand of consumentenbond maar ik wordt er een beetje simpel van. Bij de hele servicedesk is er nog geen 1 goede reactie geweest of is er ook maar iemand die een beslissing kan of mag nemen. (In tegenstelling tot de reacties hier die daarwerkelijk op de materie in gaan) En als er wordt aangeraden om naar de winkel te gaan houd ik me toch maar in. Ben erg benieuwd hoe ver een galaxy S5 vliegt maar lijkt me geen goede oplossing om dat in een vodafone store te testen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic