Yurt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem: ik kan op eens niet meer inloggen op my vodafone (website).

Hallo,

ik kon altijd gewoon met mijn telefoonnummer en wachtwoord inloggen op my vodafone (gewoon de website, niet via een app)

Nu lukt dit niet meer. Ik krijg als melding dat ik moet inloggen via een emailadres. Maar ik zou niet weten met welk emailadres... Goed, dan maak ik maar een nieuw account zodat ik voortaan kan inloggen via email. Maar ook dat gaat niet, want dan wordt er aangegeven dat er al een account bestaat voor dat telefoonnummer.

Ja logisch! Dat is immers het account waar ik al jaren mee inlog, maar wat nu opeens niet meer gaat op die manier die al jaren werkt. Ik baal hier stevig van!

Wie weet een oplossing?

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Yurt

Ik raad je aan om eens in te loggen met het email adres en wachtwoord. mocht je het niet weten vraag dan het wachtwoord opnieuw aan. Werkt het dan nog niet kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hiermee verder helpen. Helaas kan ik je vanuit hier niet verder helpen omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld.
Yurt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb destijds volgens mij echter uberhaupt geen email geregistreerd, registratie ging toen gewoon met telefoonnummer.

Klantenservice heb ik geprobeerd te bellen, maar ik krijg steeds de melding dat het momenteel erg druk is. Ik moet overigens zeggen dat ik altijd erg tevreden ben geweest over vodafone, maar ik vind het wel een kwalijke zaak dat ik nu actie moet gaan ondernemen, en kosten moet gaan maken omdat vodafone een systeem aanpast wat al jaren gewoon werkt.
Anonymous
Niet van toepassing
Sinds begin dit jaar is het omgezet naar een nieuw systeem waar ook een nieuwe my vodafone bij hoort.
Vandaar ook een nieuwe manier van inloggen.
Je zou ook eens de chat kunnen proberen of facebook hiervoor. zie ook www.vodafone.nl/support/contact voor meer informatie.
Anonymous
Niet van toepassing
het kan inderdaad zijn dat het op sommige afdelingen druk is op dit moment. Kan ik helaas geen verandering in maken. Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals aangegeven door Steven- kan dit via het Forum niet worden opgelost. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic