Beste Bas,
In mei heb ik, om in het buiteland betaalbaar te bellen, sms-en en appen een buiteland optie op mijn abbonement. Hiermee kan ik wanneer ik mijn telefoon in het buitenland gebruik voor 2 euro per daggebruik maken van mijn telefoon. Nu is het zo dat ik twee maal ik het buitenland ben geweest. Allebei te keren was ik zeer slecht telefonisch bereikbaar en kon ook zelf vaak niet bellen, kwamen verzonden berichten dagen later aan, soms niet of pas toen ik weer in Nederland was. Appen is in geen van de gevallen gelukt.
Het netwerk was prima in orde. Dit was ook te merken aan de zeer grote hoeveelheid berichten waarmee ik werd bestookt tijdens het rijden. soms wel 40 per dag. Kan ik dit blokkeren?
Wanneer ik in de handleiding kijk, kan ik het roamen wel aanzetten, maar het toestel waarschuwt dan meteen voor zeer hoog oplopende kosten. Ik vraag me dus af of ik dit wel moet doen en aan kan laten staan?
Binnekort ga ik vaak in Belgie werken en zou ik graag normaal gebruik maken van mijn abbonnement. Tot nu toe heb ik er geen plezier van gehad en heeft het me vooral extra geld gekost.
Kun jij mij wellicht verder helpen?
ps ik heb ook geprobeerd via de site een vraag te stellen, maar die link werkt nu niet.
Groeten Niels