moeipindas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleeem met rekening

Hallo. Ik had een vraag over de betaling van mijn rekening. Afgelopen donderdag kreeg ik een smsje van Vodafone dat ik binnen 3 dagen mijn rekening moest betalen om een uitgaande blokkade te voorkomen. Nu heb ik deze 's middags gelijk overgemaakt maar sinds vandaag is mijn telefoon dus wel geblokkeerd. Nu heb ik gebeld naar Vodafone en het bleek dat de betaling van februari nog niet binnen was. Nu moet ik dus maandag ook mijn rekening van maart overmaken. Nu wil ik dat zo snel mogelijk via het internet doen om te voorkomen dat maandag weer mijn rekening geblokkeerd word. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk doen via internet? Alvast bedankt voor de hulp. Groeten Frank.
6 Reacties 6
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Via MyVodafone (website) kun je je digitale facturen van Vodafone raadplegen, downloaden en afdrukken.
Rechtsbovenaan vindt je het IBAN - bankrekeningnummer van Vodafone dat begint met: NL08
en eindigt op de vier cijfers: 1809

Daar vindt je ook de betaalstatus van je facturen. Je klantnummer en je factuurnummer. En natuurlijk het factuurbedrag.

Met al deze gegevens is het dan vrij eenvoudig om een eigen overboeking te verrichten naar het IBAN - rekeningnummer van Vodafone.
Ten name van Vodafone.
En bij het betalingskenmerk invullen: je klantnummer en je factuurnummer.

Over het algemeen worden betalingen binnen vijf werkdagen door Vodafone verwerkt. En administratief doorgeboekt naar de openstaande factuur.

Let dus goed op, welke factuur er nog "open staat"
En welke factuur je reeds hebt voldaan.

Succes ! En bedankt voor de kudo's voor dit antwoord.

Netwerker
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @moeipindas @Netwerker
De informatie van @Netwerker klopt. Het is ook mogelijk om via My Vodafone te betalen (Ideal betaling). Verder is ook een telefonische creditcard betaling mogelijk. Bij deze laatste optie is je betaling gelijk bij ons binnen en verwerkt.
moeipindas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Duidelijk. Maar online rekeningen staat bij mij uit en wil ik dus activeren. Vervolgens krijg ik al 2 dagen lang in beeld dat er een probleem is en ik het op een later tijdstip nogmaals moet proberen. Hoe los ik dit dan op? Mijn rekeningen ontvang ik maandelijks op papier per post thuis. Alvast bedankt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @moeipindas,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat je deze melding krijgt. Neem contact op met onze klantenservice, dat kan ook via Facebook of Twitter. Er kan vervolgens worden nagekeken of de online rekening correct staat aangemeld. Om je rekening alsnog te betalen kun je gebruik maken van een van de andere opties, kijk voor alle opties op deze site.
Brittj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ,

ik heb een vraag over mijn rekening. Er staat op de vodafone site en app dat de rekenig betaald is maar er is niks van mijn bankrekening af gegaan. Dus nu vraag ik me af of er iets is mis gegaan want ze zouden het 25 maart er automatisch vanaf halen. Maar als ik dan via de app van vodafone kijk bij rekeningen staat er : betaald. Maar bij mijn bankrekenig is dus niks afgehaald.
ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

mvg
britt
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Ik raad je aan om morgen te bellen met de klantenservice mocht het morgen nog niet afgeschreven zijn. Helaas kunnen we dit niet voor je controleren vanuit hier omdat wij niet in de systemen kunnen. Normaliter zit daar een dag of twee tussen. Dit heeft te maken met de verschillende banken Etc.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic