Hoi
RPZiolkowski Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Vodafone heeft een pagina waar je ongewenste fans of als je plots moet betalen voor ongevraagde contentdiensten. Want dat is natuurlijk heel erg vervelend en Vodafone staat graag voor je klaar op dit op te lossen.
Op deze pagina kan je je overlast melden. Buitenlandse nummer kunnen ze jammer genoeg niet mee helpen en als de overlast 2 tot 3 weken aan blijft houden dan vragen ze je zeker nog eens actief het formulier in te vullen. Kijk maar even en ik denk dat je hier wel wat aan hebt: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml#telefonische-overlast
Zelf heb ik het gelukkig nog niet eerder meegemaakt. Alleen ongewenste verkopers, die ik ook liever direct via een NOOIT MEER STOREN knop zou willen deleten van mijn toestel :). Neem dus contact op met Vodafone via de website en dan kunnen ze kijken wat ze er mee kunnen doen.
Succes en sterkte! Laat je in ieder geval niet gek maken en mocht het echt uit de hand lopen, dan kan je altijd nog aangiften doen bij de politie.