Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prijsverschil?!?

Vorige week liep ik een vodafone winkel om te vragen naar de kosten en hoe het zou gaan dat overstappen ik wilde daar even over nadenken en dus de volgende ochtend terug gegaan.
Deze jongen vertelde me wat hij deed stap voor stap en het aanbod van de avond ervoor was precies hetzelfde.
Toestel kon niet gelijk mee vanwege nummerbehoud dus naar huis en aan het einde van die dag een sms dat het geregeld was.
Toen dus terug naar de winkel gegaan om het toestel op te halen bij afrekenen moet ik meer afrekenen dan mij die vorige avond en de volgende ochtend was verteld.
 
Persoonlijk vind ik dit niet netjes en heb dit ook aangeven maar deze jongen wilde er niks mee doen later kreeg ik van vodafone het verzoek om een klant tevredenheids stukje in te vullen maar helaas loopt dit telkens vast en kon ik dit dus niet melden.
Daarom via deze weg deze melding ik hoop dat er wat mee gedaan kan worden!
 
En nog een ding bij het abonnement papier staat niet de 10 gig en ook de 8 maanden promotie staat er niet duidelijk op...
In de winkel nog naar gevraagd maar het was goed zo dit werd gewoon vanzelf gedaan.
 
in hoeverre klopt dit?
 
 
3 Reacties 3
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Roos79,

Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Neem voordat je contact opneemt het contract bij de hand.
Mijn collega's van de klantenservice kunnen voor je nakijken of alles goed is aangesloten.

Zie http://www.vodafone.nl/klantenservice/ voor de verschillende contactmogelijkheden.
Roos79
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aan dit antwoord heb ik niks ze gooien het op de btw verhoging.
Zelfs op jullie site stonden begin okt de prijzen die de winkel ook beloofde maar niet nakwam slechte zaak.
Roos79
topicstarter
Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jammer dat er geen antwoord komt...
maar zelf op i net staan de prijzen die mij toegezegd zijn maar ik heb echt meer betaald dan wat toegezegd is.
 
Verder hoe zit het met die 10gb?
wat aangevinkt moet zijn volgens jullie is bij mij niet aangevinkt?
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic