Vorige week liep ik een vodafone winkel om te vragen naar de kosten en hoe het zou gaan dat overstappen ik wilde daar even over nadenken en dus de volgende ochtend terug gegaan.
Deze jongen vertelde me wat hij deed stap voor stap en het aanbod van de avond ervoor was precies hetzelfde.
Toestel kon niet gelijk mee vanwege nummerbehoud dus naar huis en aan het einde van die dag een sms dat het geregeld was.
Toen dus terug naar de winkel gegaan om het toestel op te halen bij afrekenen moet ik meer afrekenen dan mij die vorige avond en de volgende ochtend was verteld.
Persoonlijk vind ik dit niet netjes en heb dit ook aangeven maar deze jongen wilde er niks mee doen later kreeg ik van vodafone het verzoek om een klant tevredenheids stukje in te vullen maar helaas loopt dit telkens vast en kon ik dit dus niet melden.
Daarom via deze weg deze melding ik hoop dat er wat mee gedaan kan worden!
En nog een ding bij het abonnement papier staat niet de 10 gig en ook de 8 maanden promotie staat er niet duidelijk op...
In de winkel nog naar gevraagd maar het was goed zo dit werd gewoon vanzelf gedaan.
in hoeverre klopt dit?