Excuses voor de late reactie!
Ik had woensdag gebeld.
Ik had eerst gebeld om mijn verzekering te annuleren, dat was zo opgelost, die bleek namelijk al automatisch geannuleerd te zijn.
Vervolgens aan dezelfde medeweker even gevraagd of hij me ook kon helpen met die bijbetaling. Die zei dat ik inderdaad, zoals hier al gezegd, naar de afdeling verkoop moest bellen. Dus ik had naar de afdeling verkoop gebeld, mijn verhaal weer uitgelegd, zei diegene dat ik naar de afdeling Loyalty daarvoor moest bellen. Het verhaal weer uitgelegd bij Loyalty, zei die persoon dat ook zij mij er niet mee kon helpen, en me zou doorverbinden naar de juiste afdeling. Ik was op dat moment al behoorlijk geïrriteerd omdat ik constant van het kastje naar de muur gestuurd werd. Vervolgens kwam ik ook nog eens (voor mijn gevoel) te lang in de wacht te staan, dus ik heb uiteindelijk de verbinding maar verbroken.
De hoop op de telefonische klantenservice heb ik nu dus opgegegeven. Ik heb nu een brief geschreven die ik ga opsturen naar het hoofdkantoor in Maastricht, waarin ik alles heel uitgebreid heb beschreven, met de hoop daarmee iets op te schieten.
Overigens vertelde de medewerker van Loyalty mij, dat waarschijnlijk mijn bestelling geannuleerd zou moeten worden en opnieuw doorgevoerd om de prijsverlaging te kunnen doorvoeren. Dit is dus de totaal niet bedoeling, dat zou betekenen dat ik nu achteraan de wachtlijst zou komen!
Ik heb nog even onderzoek gedaan en vond een bericht hier op het forum over hetzelfde geval met de S4. Ook die was in prijs verlaagd en deze mensen kregen het bedrag gecrediteerd. Ik ga er vanuit dat hetzelfde dan mogelijk is bij mij, en heb dat ook aangegeven in mijn brief.
Even afwachten dus.