Irisvried2004

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijs iPhone 11 los toestel

Hoeveel kost de iphone 11 los toestel bij vodafone want ik zie hem alleen met abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Irisvried2004 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ga langs een Vodafone winkel en je kan het toestel daar ook los kopen. De prijs kan ik je niet zeggen maar in de winkel wel. Dus je hoeft er niet voor naar een derde, je kan ook langs een Vodafone winkel!

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Irisvried2004 ,

 

Indien je de iPhone 11 los wilt kopen kun je dit het beste doen via een winkel als Coolblue, Apple of bol.com. Of eventueel via een retailer als Belsimpel of mobiel.nl

 

Niet alle providers verkopen namelijk losse toestellen. Je kunt een toestel wel in zijn geheel afbetalen (als je een abonnement afsluit). Dat resulteert er ook in dat je geen BKR registratie krijgt.

 

Als je de iPhone 11 aanklikt in de Vodafone webshop en je naar beneden scrolt, zie je de gehele prijslijst en de totale prijs die je uiteindelijk betaald voor het toestel (gedurende het abonnement).

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @Irisvried2004 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ga langs een Vodafone winkel en je kan het toestel daar ook los kopen. De prijs kan ik je niet zeggen maar in de winkel wel. Dus je hoeft er niet voor naar een derde, je kan ook langs een Vodafone winkel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic