hamstergeval

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prijs abbonement paar euro duurder dan afgesloten?

Hallo,

Al kan ik mijn abbo over paar weken verlengen, wat ik ook vanplan ben, maar wat ik me eigenlijk al een lange tijd afvraag. Mijn huidige abbonement zou €42,50 moeten kosten iedere maand, op mijn account staat ook dat als de prijs, alleen iedere maand word er €44,29 van mijn rekening gehaald. Ik ben nog nooit over mijn abbo heen gegaan, want ik hou dat bij met verschillende tools voor mijn 1gb data limiet en ik kijk altijd iedere week hoeveel belminuten/MB's ik nog over heb.

Natuurlijk is een paar euro niet veel, maar het gaat hier wel om een afgesloten contract, waarvan je niet zomaar ineens meer van iemands rekening bij kan halen, vooral als die persoon van te voren hierover nooit benaderd is. Natuurlijk betekent het ook dat het in 2 jaar tijd bijna 48euro extra is. Ik zal er natuurlijk niet teveel over klagen, maar persoonlijk vind ik dat toch best "brutaal" om meer te rekenen dan de abbonement kosten zijn, maakt niet uit hoeveel extra het is.

Zou iemand mij hier verder van kunnen inlichten hoe dit zo zou gekomen zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi hamstergeval, zonder je gegevens te hebben kan ik dit niet met zekerheid zeggen, maar ik vermoed dat het gaat om een verhoging door de inflatiecorrectie. Algemene info daarover vind je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/inflatiecorrectie.shtml

Voor de details kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen met je nakijken of deze inderdaad is doorgevoerd op je nummer!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi hamstergeval, zonder je gegevens te hebben kan ik dit niet met zekerheid zeggen, maar ik vermoed dat het gaat om een verhoging door de inflatiecorrectie. Algemene info daarover vind je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/inflatiecorrectie.shtml

Voor de details kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen met je nakijken of deze inderdaad is doorgevoerd op je nummer!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic