xMrKrisx

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Preventel registratie beëindigd

Ik heb gisteren een brief ontvangen van preventel dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat ik ten onrechte ben aangemeld bij preventel! Nou staat preventel algemeen bekend als de anonieme organisatie waar het 2 weken duurt voordat je een keer wat terughoort, dus vandaar de vraag: ik heb het schriftelijk bewijs dat ik er niet meer op zou moeten staan, hoelang gaat het nou duren voor ik daadwerkelijk weer een abbonement kan gaan afsluiten? Ik wil graag weer eens een normaal abbonement en hoop ook op een nieuw toestel daarbij te kunnen verwelkomen. En kan eventueel die brief als bewijs fungeren bij een eventuele aanvraag?
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed is zou je dan ook weer kunnen verlengen als de registratie daar ongedaan is. Ik zie dat je het twee keer hebt gepost, ik laat het andere topic sluiten. Laten we dan hier mocht er wat zijn verder overleggen.
xMrKrisx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nou nieuw abonnement afsluiten eigenlijk. Ik ben ten onrechte op die lijst gezet, en mijn vraag is dan of ik bij het afsluiten van nieuw abonnement die brief als schriftelijk bewijs kan gebruiken. Aangezien jullie zelf bepalen of het abonnement mag worden afgesloten
xMrKrisx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kon post zelf niet verwijderen, zat in de verkeerde categorie, sorry:)
Anonymous
Niet van toepassing
Maakt niks uit kan gebeuren 😄
Als alle gegevens die daar op staan zou dat genoeg bewijs moeten zijn. Durf je alleen niet te zeggen hoe lang het duurt tot dat het daadwerkelijk duurt voordat het opgeheven is. Maar ik neem aan dat in de brief een datum staat.
xMrKrisx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nee dat is dus het stomme:$ er staat in dat het enige tijd kan duren. En preventel is zo anoniem. Het feit dat het al 2 weken duurt voordat je uberhaupt een reactie krijgt... maar punt is, in de brief staat letterlijk dat ik ten onrechte bij hun ben aangemeld door tmobile en dat ze spoedig mogelijk mij eraf halen. Maarja als dat zo spoedig net zo snel als die reactie dan heb ik misschien al grijze haren voordat ik een nieuw abbonement kan afsluiten. Daarom hoop ik dat die brief een bewijs kan zijn voor vodafone dat er niks met mij aan de hand is haha
Anonymous
Niet van toepassing
weet jij hier iets meer over? Geld de brief gewoon als bewijs ook al staat het eventueel daar nog geregistreerd omdat ze blijkbaar erg traag zijn?


Sorry even de hulptroepen inschakelen. Durf namelijk niet zomaar iets te bevestigen hierin. Als ik het namelijk dadelijk mis heb dan sta je daar. Krijg je nog sneller grijze haren. Dat moeten we niet hebben.
xMrKrisx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hahahahahaha dat zou ook niks zijn nee haha bedankt in ieder geval.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Steven- haha, hulptroep to the rescue!

xMrKrisx vervelend dat je onterecht bij Preventel geregistreerd bent! Voor zover bij ons bekend wordt een registratie binnen maximaal 10 dagen verwijderd, nadat een schuld volledig betaald is. Ik ga er dus vanuit dat dit in het geval van een onterechte registratie ook binnen 10 dagen is.

Helaas kun je de brief van Preventel niet als bewijs gebruiken om alvast een nieuw abonnement af te sluiten. Ons bestelsysteem voert namelijk een zogeheten "Credit check" uit, waarbij onder andere een registratie van Preventel naar boven kan komen. Helaas is dat een geautomatiseerd proces dat we niet handmatig kunnen omzeilen. Even afwachten dus!

En daarna wil ik je alvast welkom heten bij Vodafone natuurlijk! 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, mocht het zover zijn weet ik wel nog een paar goede kapperszaken die goed kunnen verven 😄
xMrKrisx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat is zonde. Wilde namelijk gebruik maken van jullie mooie aanbieding voor de s7 edge:( Maarja helaas. Gelukkig geen grijze haren:) haha
Anonymous
Niet van toepassing
Met een beetje geluk is deze erover 10 dagen ook nog 😉
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
We sluiten dit topic over 48 uur, je kunt er dan niet meer op reageren.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic