Justme2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid

Morge,

Wilde een prepaid kaart in mijn iPad voor het geval er ergens geen WiFi of signaal zou zijn. Het aanmelden ging lastig moest steeds wisselen tussen mijn tel en iPad gezien bv sms code ontvangen niet werkte op mijn iPad.. Na wat gefruts gelukt..nu wil ik alleen maar data bundel gebruiken voor online en niet bellen o.i.d nu heb ik mijn kaart opgewaardeerd en per abuis de bundel bellen en sms aangezet..begrijp dat ik dit niet meer ongedaan kan maken...? Althans is mij niet gelukt..gaat maar om een klein bedrag maar toch zonde had liever dit in een data bundel gehad...
3 Reacties 3
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Heej Justme2,

Ik kan me voorstellen dat je dit liever als databundel hebt. Normaal gezien kan dit inderdaad niet aangepast worden, maar je kunt eens contact opnemen met de klantenservice (Chat, Social Media of telefonisch). Mijn collega's kunnen dan nakijken wat de mogelijkheden zijn.

Via het Forum behandelen we geen individuele vragen waar we gegevens voor nodig hebben. Een vraag dient ook door een van de gebruikers beantwoord te kunnen worden. Vandaar dat we je hiervoor doorverwijzen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Justme2,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is het topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic