Marjondubois

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid zonder internet

Goede avond
Sinds kort gaat het geld bij mijn moeder zo maar van de prepaid kaart af. Ze gebruikt geen mobiel internet alleen WiFi. Nu zag ik op de app dat prepaid zoveel kost per minuut en per SMS en er stond ook bij 1euro per dag aan 100mb maar dat wil ze helemaal niet..... En is dat misschien de reden geweest dat het geld er door heen is gevlogen? Kunnen jullie de geschiedenis zien bij prepaid? Maar bestaat het nog alleen bellen en sms via prepaid of moet ze overstappen naar een andere provider? Ik hoor het heel graag
5 Reacties 5
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ja, dat bestaat nog. Ook bij Voda. Verbazingwekkend.
"Dreigen" met overstappen boeit niemand iets, vooral omdat je hier alleen geholpen wordt door KLANTEN van Voda.
Bij het opwaarderen kun je zien WAT je op waardeert. Althans, je moeder. Gewoon de juiste bundel uitkiezen en klaar. En voor de zekerheid de 3G of 4G verbinding uitzetten op de telefoon. Dat is namelijk niet de verantwoordelijkheid van de provider, maar van de gebruiker.
Let ook op of de Facebook-app niet gebruikt wordt of aanwezig is. Die app heeft machtigingen om maar te doen en laten wat-ie wil. Zelfs de internetverbinding aanzetten behoort tot de mogelijkheid. En da's data die dan buiten het bundeltje valt, met de nodige kosten.
Bel anders 1200 (Klantenservice) of ga bij een Voda-winkel langs.
Prettig weekend
Marjondubois
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super fijn voor het antwoordt. Bij het opwaarderen kan ze het dus kiezen maar ze heeft altijd zo'n opwaardeerkaart die ze koopt bij ah dus niets te kiezen dan. En het is toch wel raar dat er zoveel euro doorheen zijn gegaan......
Ik dreig niet met overstappen hoor ik vroeg het me alleen af of het nodig was.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt zelfs eventueel via de klantenservice een blokkade plaatsen op het internet
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Aha...een opwaardeerkaart. Kijk, daar leg je precies de vinger op de zere plek. Ze koopt tegoed maar weet niet precies wat.
Maak een account aan voor je moeder, met je moeder. In "myVodafone" kun je heel eenvoudig laten zien dat ze een ander soort bundel kan nemen. Het staat er uitgelegd met prijzen erbij. Met dat gekochte tegoed kan ze dan het juiste "ding" kopen.
Nu heeft ze een algemeen tegoed, met bellen/SMS/internet...en met updates kan dat idd erg snel in de kosten lopen.
Succes
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic