JarmoTabak

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid verbruik niet te zien

. Ik heb een You L bundeltje aangezet en daarbij een extra blox, aangezien ik 2 weken in het buitenland ben. Er staat alleen in de smsjes van "4000" al 2 weken dat ik nog 950 mb over heb van mijn You L bundel in het buitenland en dat ik nog 1024 mb over heb van mijn Online Only Blox in het buitenland, maar toch heb ik mijn bundel al intensief gebruikt en zegt mijn datagebruik op de telefoon dat ik al 1800 mb verbruikt heb. Hoe kan dit? En waar kan ik dan wel mijn juiste verbruik zien? Ik heb ook al in de app gekeken en daar staat hetzelfde als in de sms. Ik wil wel graag weten hoe dit ziet en niet onverwachts met hoge kosten komen te zitten.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dat kan ik me heel goed voorstellen
Geeft de website ook hetzelfde aan als de app? Je zou eventueel contact kunnen opnemen met de klantenservice. Zij kunnen met u de tegoeden in zien en tevens ook het verbruik. Vanuit hier kunnen wij dat helaas niet omdat wij niet in de systemen kunnen. Dit is ivm jouw privacy en omdat het forum bedoelt is voor forumgebruikers die hun vragen hier stellen waarop andere forumgebruikers het antwoord geven.
In je telefoon raad ik aan om eens naar gegevensverbruik te gaan. Hier kun je de cyclus wijzigen zodat op de 1e van de maand een nieuwe cyclus begint.
JarmoTabak
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okee dan zal ik vandaag even contact opnemen met de klantenservice!
Anonymous
Niet van toepassing
Toppie
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic