RoyT

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Prepaid unlimited bundel niet unlimited

Vandaag om 16:57 een prepaid 1 dag unlimited bundel gekocht, en heb vervolgens om 19:30 een sms gekregen u heeft €0 tegoed over. Contact opgenomen met de klantenservice, die zeggen er zit een limiet van 75GB op de bundel. Dit is echter nergens terug te vinden op de site of in de voorwaarden. Het vreemde is nog dat door het limiet van de bundel ik per mb ben gaan betalen en dus €10+ ben kwijt geraakt. Wat mij nu verbaasd is dat de klanten service dit verdwenen tegoed niet kan herstellen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @RoyT, welkom hier!

Jouw databundel is er dan vrij vlot doorheen gevlogen! Ik kan mij voorstellen dat je hierover verbaast was. Ik heb jouw vraag intern uitgezet en heb inmiddels een reactie terug ontvangen. De geldigheid van de klantenbundel was verlopen, op het moment dat je 74,68 GB had verbruikt. De Fair Use Policiy voor zowel NL & EU is 75 GB. 

Zoals je zelf aangeeft staat dit niet duidelijk vermeld op onze website. Dit heb ik kenbaar gemaakt. Daarnaast heb ik voor jou een gratis bundel van 10GB geactiveerd voor het ongemak en jouw alertheid. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @RoyT, welkom hier!

Jouw databundel is er dan vrij vlot doorheen gevlogen! Ik kan mij voorstellen dat je hierover verbaast was. Ik heb jouw vraag intern uitgezet en heb inmiddels een reactie terug ontvangen. De geldigheid van de klantenbundel was verlopen, op het moment dat je 74,68 GB had verbruikt. De Fair Use Policiy voor zowel NL & EU is 75 GB. 

Zoals je zelf aangeeft staat dit niet duidelijk vermeld op onze website. Dit heb ik kenbaar gemaakt. Daarnaast heb ik voor jou een gratis bundel van 10GB geactiveerd voor het ongemak en jouw alertheid. 

RoyT
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt,

gaat dit nog veranderen? Ik was met Xboxcloud namelijk vrij snel door die 75GB heen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

@RoyT Het aantal GB van de Fair Use Policiy gaat vooralsnog niet wijzigen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Al eens gedacht aan een Unlimited abonnement? 🤪🫣

RoyT
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die heb ik ook al maar steeds bundels 2GB bundels activeren is ook niet geweldig. Maar wel zonder limiet. 

IMG_0161.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic