Vandaag om 16:57 een prepaid 1 dag unlimited bundel gekocht, en heb vervolgens om 19:30 een sms gekregen u heeft €0 tegoed over. Contact opgenomen met de klantenservice, die zeggen er zit een limiet van 75GB op de bundel. Dit is echter nergens terug te vinden op de site of in de voorwaarden. Het vreemde is nog dat door het limiet van de bundel ik per mb ben gaan betalen en dus €10+ ben kwijt geraakt. Wat mij nu verbaasd is dat de klanten service dit verdwenen tegoed niet kan herstellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @RoyT, welkom hier!
Jouw databundel is er dan vrij vlot doorheen gevlogen! Ik kan mij voorstellen dat je hierover verbaast was. Ik heb jouw vraag intern uitgezet en heb inmiddels een reactie terug ontvangen. De geldigheid van de klantenbundel was verlopen, op het moment dat je 74,68 GB had verbruikt. De Fair Use Policiy voor zowel NL & EU is 75 GB.
Zoals je zelf aangeeft staat dit niet duidelijk vermeld op onze website. Dit heb ik kenbaar gemaakt. Daarnaast heb ik voor jou een gratis bundel van 10GB geactiveerd voor het ongemak en jouw alertheid.
Hi @RoyT, welkom hier!
Jouw databundel is er dan vrij vlot doorheen gevlogen! Ik kan mij voorstellen dat je hierover verbaast was. Ik heb jouw vraag intern uitgezet en heb inmiddels een reactie terug ontvangen. De geldigheid van de klantenbundel was verlopen, op het moment dat je 74,68 GB had verbruikt. De Fair Use Policiy voor zowel NL & EU is 75 GB.
Zoals je zelf aangeeft staat dit niet duidelijk vermeld op onze website. Dit heb ik kenbaar gemaakt. Daarnaast heb ik voor jou een gratis bundel van 10GB geactiveerd voor het ongemak en jouw alertheid.
Bedankt,
gaat dit nog veranderen? Ik was met Xboxcloud namelijk vrij snel door die 75GB heen.
@RoyT Het aantal GB van de Fair Use Policiy gaat vooralsnog niet wijzigen.
Al eens gedacht aan een Unlimited abonnement? 🤪🫣
Die heb ik ook al maar steeds bundels 2GB bundels activeren is ook niet geweldig. Maar wel zonder limiet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.