GTRichard

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid tegoed weg?

Hoe kan het dat ik vanmiddag volgens de my Vodafone app nog 2,61GB tegoed heb en dit nu net volgens de app al weer weg is? Vaag....
Is overigens een You L bundel
25 Reacties 25
GTRichard
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inmiddel al weer thuis van vakantie, tijdens de vakanie de boel alweer in de war, maar via de klantenservice een nieuwe blox met data gekregen die wel langer houdbaar was.
De vorige medewerker die ik aan de lijn had, had beloofd de datum van houdbaarheid van mijn data door te zetten naar de datum van thuiskomst, maar op de 26e juli was keurig de bundel afgelopen en niet op 2 augustus zoals beloofd. Dus maar weer de klantenservice gebeld, 2x 20 minuten in de wacht en toen geholpen, maar niet zoals het had moeten zijn.
Ik ben erover uit. Vodafone abonnement oké, prepaid nooit meer!!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
GTRichard jammer om te lezen! Heb je wel nog een fijne vakantie gehad?
JarmoTabak

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een You L bundeltje aangezet en daarbij een extra blox, aangezien ik 2 weken in het buitenland ben. Er staat alleen in de smsjes van "4000" al 2 weken dat ik nog 950 mb over heb van mijn You L bundel in het buitenland en dat ik nog 1024 mb over heb van mijn Online Only Blox in het buitenland, maar toch heb ik mijn bundel al intensief gebruikt en zegt mijn datagebruik op de telefoon dat ik al 1800 mb verbruikt heb. Hoe kan dit? En waar kan ik dan wel mijn juiste verbruik zien?
Anonymous
Niet van toepassing
ik heb op je andere post gereageerd. Dubbel posten is niet nodig 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien dit topic wordt gebruikt voor dubbele posts zal ik dit nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic