W van Nijen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed in het niets verdwenen

Goedendag, ik heb een prepaid kaart aangeschaft om naast mij abonnement als dual sim te gebruiken.

Helaas is opwaarderen een crime, het tegoed dat ik had aangeschaft, twee x € 5,00 en 1x gratis € 5,00 is verdwenen voordat ik een Unlimited bundel kon activeren, ik krijg continu de melding dat mijn tegoed te laag is om op te waarderen, waardeer nu uw tegoed op met MyVodafone, maar dat gaat dus niet, want ik krijg dan steeds alleen het tegoed van mijn abonnement in beeld, dus hoe gaat Vodafone dit voor me oplossen, want ik ben inmiddels € 15,00 tegoed kwijt en kan eigenlijk nog niks met mijn prepaid kaart.

Grt

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @W van Nijen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vervelend dat je nu bij je eerste kennismaking al problemen ondervind met je Prepaid kaart. Je hebt je Prepaid kaart aangemeld bij je MyVodafone, en dan bij je abonnement account, of heb je deze opnieuw aangemaakt? Dat is het uiteraard zo dat je deze niet bij elkaar ziet en dus ook je tegoed niet. Heb je al een keer gebeld naar het nummer 1200, al is het alleen maar om even contact te leggen met het netwerk, dat wil soms ook wel eens helpen.

En er is nog een mogelijkheid om te controleren of je tegoed erop staat:
Ga naar je telefoon functie, zoals je ook belt, en tik daar *101# en druk op groene bel toets (wel die van je Prepaid simkaart gebruiken anders bel je uit met je abonnement en dan werkt deze code niet). Je krijgt dan een pop-up scherm met daarin het bedrag van je beltegoed. Als het goed is moet deze wel 15,- euro aangeven. Er zit wel een kleine vertraging in van registreren en het geld krijgen, bij mij duurde het 24 uur voor mijn 5,- euro extra tegoed erop stond (toevallig van de week ook een Prepaid simkaart gratis laten bezorgen om te kijken hoe dat werkt met eSIM). Ik heb mijn prepaid geregistreerd bij mijn abonnement en zie ze nu samen in het account. Denk dat er daar iets mis is gegaan, mocht het niet zo zijn en je hebt het anders gedaan, laat het hier even weten.

Vul voor de zekerheid ook even bij je persoonlijke informatie je gegevens in, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken en zien wat er is gebeurd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @W van Nijen, goedemorgen en welkom hier!

Als ik dit zo lees dan gaat het opwaarderen en aanvragen van een prepaid bundel zeker niet van een leien dakje! Graag neem ik een kijkje voor je achter de schermen. Wil je het mobiele nummer van de betreffende prepaid aansluiting vermelden in jouw Community profiel? Het mobiele nummer wat hier nu staat vermeld is gekoppeld aan je Start M abonnement. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic