Nmdankerlui

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid tegoed gekocht, opwaarderen lukt niet

Ik heb zojuist via internet 10euro beltegoed gekocht, alleen lukt het opwaarderen niet
34 Reacties 34
cindy67

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb dit ook net geprobeerd, ook met 10 euro en bij mij lukt het ook niet.
via opwaarderen.nl gekocht.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo beiden, is het ondertussen gelukt jullie tegoed op te waarderen? Zover ik weet waren er geen problemen met ons opwaardeersysteem namelijk, dus het zou gewoon moeten lukken.
Mocht het nog niet gelukt zijn, dan bel de klantenservice even. Mijn collega's kunnen de code ook voor je verzilveren mocht dat niet lukken.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@Bas: Er zijn helaas wel problemen mee bekend. Maar via de klantenservice wordt het geregeld dus bel daar even mee mocht het niet lukken.
ooltjuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo vodafoon ik heb net een opwaardeerbon gekocht en probeer via 1200 optewaarderen maar aan het eind van de opwaardering zegt de vrouw fout opgetreden en mijn tegoed van €20 staat er niet op wat is er aan de hand en hoe gaan we dit oplossen ik kan nu niet bellen zonder tegoed
Manetti

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
 
Helaas is het mij vanmiddag niet gelukt om middels een opwaarderbon op te waarderen.
In de loop van de avond heb ik het vaker geprobeerd en helaas blijkt nu de klantenservice gesloten te zijn.
Morgen vertrek ik voor een week naar het buitenland en heb dus dringend beltegoed nodig.
Hoe kan dit opgelost worden?
 
Met vriendelijke groet,
Olaf
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
De problemen zouden inmiddels oppgelost moeten zijn.

Is het alsnog gelukt om op te waarderen?
heleenprinsen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist 15 minuten in de wacht gestaan, werd uiteindelijk doorverbonden zei men, maar de verbinding werd verbroken. Echt zeer teleurstellend dus!!
Gisteren heb ik via de rabobank met ideal 20 euro opgewaardeerd voor de telefoon van mijn zoon.
Het is wel van de bank afgeschreven, maar ik heb geen bevestingsmail gehad, en het opwaarderen is niet gelukt.
Mijn zoon zit nu in Moskou, en kan niet bellen. 
Graag wordt ik met spoed door iemand van jullie teruggebeld.
 
opwaarderenx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb  niet een kaartje gekocht alleewn opwaarderen lukt niet het is $20,-
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hallo allemaal,

Via deze weg kunnen we jullie gegevens helaas niet controleren. Neem aub even contact op via Facebook of Twitter (of met onze telefonische klantenservice). Één van mijn collega's zal het dan voor jullie nakijken.

@heleenprinsen Je geeft aan dat de verbinding verbroken werd. Als je wordt doorverbonden, dan zal de lijn even "stil" zijn, maar dat betekent niet dat de verbinding wordt verbroken.
heleenprinsen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas werd de verbinding wel verbroken... dat kun je pech noemen, maar niet als nadat ik al die tijd al in de wacht heb gestaan. Via mijn e-mail adres zouden jullie contact met me kunnen leggen, maar ook dat blijkt voor Vodafone te lastig.
Jammer hoor! Ik weet in ieder geval nu wat ik van de service kan verwachten. Gelukkig is het een probleem wat we heel makkelijk kunnen oplossen door van provider te wisselen... Wat een drama service zeg!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jammer dat je er zo over denkt, Heleen. Het forum is echter in eerste instantie bedoeld voor klanten zodat ze elkaar kunnen helpen. De moderators hebben hierin alleen een ondersteunende rol. Dit is geen klantenservice kanaal en dus ook geen plek om vragen te beantwoorden waarvoor wij normaal gesproken jouw gegevens nodig zouden hebben. Mijn collega's zijn via Twitter en Facebook 24 uur per dag aanwezig om jouw vragen te beantwoorden en ze kunnen dan ook meteen jouw gegevens erbij pakken zodat ze je sneller kunnen helpen!
Wobje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist via de my vodafone app geprobeert met 20,- op te waarderen. De betaling is geslaagd het geld is van mijn rekening af maar door een fout van het systeem kon mijn tegoed niet bijgeschreven worden. Heb meteen maar en klacht in gediend. Hopelijk zie ik mijn geld nog terug.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Wobje,

Bel even met 0800 8005 zij kunnen de betaling opzoeken en bij je tegoed boeken.

Patjuhhh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo, had ik net ook 10,- opgewaardeerd en wilde sms blox aanzetten maar kreeg melding teweinig saldo, moest de vorige keer mijn wifi uitzetten dit keer direct gedaan maar is daardoor op internet gegaan en 1,- afgehaald. heb toen Ine van vodafone in de chat gehad en zij heeft mij geweldig geholpen en de 1,- terug gestord nu via de site mijn smsblox aangezet....een dikke PLUIM voor Ine bedankt 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Patjuhhh schreef:
Hallo, had ik net ook 10,- opgewaardeerd en wilde sms blox aanzetten maar kreeg melding teweinig saldo, moest de vorige keer mijn wifi uitzetten dit keer direct gedaan maar is daardoor op internet gegaan en 1,- afgehaald. heb toen Ine van vodafone in de chat gehad en zij heeft mij geweldig geholpen en de 1,- terug gestord nu via de site mijn smsblox aangezet....een dikke PLUIM voor Ine bedankt 🙂
Dat is goed om te horen! 😄
elsdehaan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
prepaid te goed gekocht in de winkel en opwaarderen lukt op geen enkele manier.
ik heb geen bel te goed meer op mijn prepaid telefoon, via de side krijg ik te lezen dat mijn mobiel nummer ongeschikt is,ik heb jullie complete hulpdesknummers gehoord, ook daar bieden ze geen oplossing.
hoe krijg ik mijn mobiel wel opgeladen
elsdehaan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb al 10 minuten met de klantenservices gebeld (kosten 4.50 euro) en geen oplossing gekregen.uiteindelijk door verwezen naar een ander nummer die van een uitzendbureau bleek te zijn.
hoe krijg ik mijn mobiel opgewaardeerd
elsdehaan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
elsdehaan
Berichten: 2
Geregistreerd: 7 minuten geleden

3 seconden geleden
Re: Prepaid tegoed gekocht, opwaarderen lukt niet
Opties

ik heb al 10 minuten met de klantenservices gebeld (kosten 4.50 euro) en geen oplossing gekregen.uiteindelijk door verwezen naar een ander nummer die van een uitzendbureau bleek te zijn.

hoe krijg ik mijn mobiel opgewaardeerd
elsdehaan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe krijg ik mijn mobiel opgewaardeerd als jullie services diensten mij ook al niet helpen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic