Daisy1313

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid simkaart geblokkeerd

Bij de aanschaf heb ik automatisch opwaarderen aan gezet. Hij kon een keer niet afgeschreven worden, waardoor ik via een link heb betaald.
mijn nummer is al maanden geblokkeerd! Al een nieuwe simkaart gekregen want dat zou het probleem oplossen.
toen was het probleem niet de simkaart maar dat er geen beltegoed op staat om te bellen ( vreemd waarom je dan te horen krijg dat de kaart geblokkeerd is )
maar ik kan zelfs geen beltegoed opwaarderen! Geeft steeds de foutmelding dat het nummer niet klopt! Nu blijf ik contact houden, en gisteren zou het aan mijn account liggen die zou een update krijgen. Zou een sms ontvangen wanneer dit gebeurd was. Nou nog steeds niets ontvangen en niets werkt nog!
ik wordt hier werkelijk moedeloos van, en als het niet deze week opgelost is stap ik over en ga ik naar een andere provider.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te horen dat je dit probleem al een langere tijd ervaart 😞
Het enige wat ik hierin kan adviseren is om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. Het issue loopt via hun en vanuit hier kunnen wij helaas niet in de systemen. Dit is omdat het forum wordt gebruikt om te adviseren.
Ik hoop voor je dat het heel snel wordt opgelost.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Daisy1313 ik ben erg benieuwd! Heb je inmiddels al een update van de klantenservice? 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Indien er binnen 48 uur geen reactie op dit topic komt, zullen we dit sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic