jankolk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid simkaart geblokkeerd

Goedemiddag,

Mijn opa (ik zit hier onder zijn naam) heeft een simpele mobiel waar kinderen en kleinkinderen hem op kunnen bellen. Nog geen maand geleden heb ik zijn tegoed opgewaardeerd.

Nu is zijn sim ineens geblokkeerd. Tenminste, die melding komt er na het invoeren van de pincode. Ja, de pincode, want de pukcode pakt ie niet. Ik heb diverse Vodafone klantenservicenummers gebeld maar krijg niet iemand aan de lijn. Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen...


8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Als ik het goed begrijp is dus de pincode meerdere malen fout ingegeven en geeft hij tevens een foutmelding bij het invoeren van de puk.
Je kunt deze terug vinden op nu Vodafone of bij de klantenservice. ik raad je aan om langer dan aan de lijn te blijven. Het kan namelijk druks zijn op dit moment.
jankolk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hoor, de pincode is niet meerdere malen verkeerd ingevoerd. Dat is nou juist het probleem. En er gaat niets fout bij het invoeren van de pukcode, het ding vraagt naar de pincode en niet naar de pukcode. En als je de pincode invoert geeft ie aan 'sim geblokkeerd'
Anonymous
Niet van toepassing
Je geeft net zelf aan dat hij de pukcode niet pakt.
Dus het gaat mis bij de pincode... Anders staat er namelijk niet sim geblokkeerd.
Stop de simkaart anders eens in een ander toestel en voer dan eens de pincode in.
Om wat voor een toestel gaat het?

Doet hij het nog niet dan ben ik bang dat je een nieuwe simkaart anders nodig hebt.
Dan is namelijk simkaart helemaal geblokkeerd omdatm meerdere malend de pin en puk foutief zijn ingevoerd.
jankolk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke ga ik proberen
jankolk
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja in een andere mobiel werkt ie wel.

wat is er dan loos? Mijn opa heeft een Vodafone telefoon. Gaan jullie het nog vergoeden oid dat hij nu een nieuwe mobiel moet kopen?
Anonymous
Niet van toepassing
Is de telefoon voor heen gebruikt met een abonnement?
Betreft een vergoeding etc ben je hier niet bij het juiste kanaal. Wij kunnen niet in de systemen en kunnen dus alleen adviseren. Het forum is namelijk bedoeld voor tips and tricks voor en door forumleden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic