hoi,
ik heb begin zomer 2013 de Huawei Ascend W1 gekocht met prepaid simlock van Vodafone.
ik ben er inmiddels achtergekomen dat mijn simkaart geblokkeerd is. en hierdoor kan ik niet bellen en gebeld worden wat best belangrijk is voor me. ik dacht eerst dat het een storing was dus heb ik het een tijdje laten wachten.
maar nu is er nog steeds niets veranderd en begin ik me zorgen te maken. ik heb van alles geprobeerd, o.a. kijken of ik via My Vodafone een oplossing kan vinden, maar toen ik een account wilde maken stond er dat mijn telefoonnummer geen vodafone nummer is. dit komt waarschijnlijk door de blokkade.
verder heb ik mijn telefoon al naar fabrieksinstellingen gedaan, maar dit hielp niet en hierdoor kan ik ook niet meer Whatsappen wat het nog ernstiger maakt. (ik heb een sms-verificatie nodig, ik kan die verificatie niet ontvangen).
ik hoop nu dus OF dat vodafone dit kan fixen voor me, OF dat ze zo aardig zijn om mij een nieuwe simkaart te sturen die op 1 of andere manier ondanks de simlock goed werkt. anders moet ik wachten tot ik mijn telefoon een jaar in bezit heb omdat ik geen extra kosten kan betalen voor een unlockcode.
stuur een berichtje als u meer informatie nodig heeft.
M.v.g. Maarten de Jong