Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hoi Ik neem aan dat je 20 april bedoelt:D Echter kunnen wij vanuit hier niet in de systemen en bestellingen inzien. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice voor te zijn.
Inderdaad, daar heb ik ook een mail naartoe gestuurd maar heb al drie keer te horen gekregen dat er nog geen tijd is om een reactie te geven. Ik had in die mail het voorstel gedaan om het verwachte beltegoed van 55 euro op een andere sim kaart te zetten die ik nog heb. Hoeven ze geen nieuwe kaart te leveren en hebben we dus een win win situatie.
Ja, dat ben ik met je eens. Dit schiet inderdaad niet op. Ik neem aan dat je de mail vanuit my Vodafone hebt verstuurd? Ik zou dit heel graag voor je willen oppakken, alleen kunnen wij vanuit hier niet in de systemen waardoor ik ook niks voor je kan betekenen hierin.
rinitraets , via het forum kunnen we je helaas niet verder helpen met dit probleem. Wel vreemd inderdaad dat je iedere keer wordt doorverwezen door de klantenservice. Heb je het simkaartje inmiddels wel ontvangen?
Hoi Steven, Ik heb het kaartje ontvangen en zag dat het beltegoed maar 90 dagen geldig is. Moet nu eerst opwaarderen om het ook in mijn okt. Vakantie te kunnen gebruiken. Ook de beloofde 5 euro krijg je pas na die opwaardering.
Heleboel vreemde zaken die mij anders zijn gaan doen denken over Vodafone.