jantje0

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid sim kaart

Ik heb laatst een vodafone simkaart onvangen van de free-sim actie, en ik vraag me af of ik met 12.50EUR per maand kan pingen enz met deze simkaart? Of heb je anders een andere simkaart nodig, speciaal voor ping enz?
 
Alvast bedankt!
8 Reacties 8
jantje0
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 2 maanden terug een free sim van vodafone ontvangen, deze sim had ik zelf aangevraagd vanwege de 5EUR actie. Echter heb ik hem tot de dag van vandaag nog niet geactiveerd (d.w.z. gebruikt) en vraag ik me of ik die 5EUR nog krijg als ik met 10EUR opwardeer?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik neem aan dat de simkaart die je gekregen hebt is om mee te bellen (ik weet even niet welke actie je precies bedoelt ;))

In dat geval kun je er gewoon via sms of via My Vodafone de BlackBerry BloX opzetten. Dat werkt gewoon.
jantje0
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel deze actie: http://www.vodafone.nl/free_sim/
 
Ik zou ook 5EUR krijgen NADAT ik heb opgewardeerd, maar ik heb dit tot nu toe nog niet gedaan. Ben wel van plan om dat morgen te doen, denkt u dat ik die extra 5EUR zal krijgen dan?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
check, thx voor de link. Daar hoort een BlackBerry BloX op te kunnen.

Je kunt ook de €5,- bonus krijgen, maar die krijg je als je je nummer binnen 2 maanden bij My Vodafone registreert, en opgewaardeerd hebt.

Hier staan de exacte spelregels
jantje0
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tnx, ik heb een ''my vodafone'' .. ben ik nu geregistreerd dan? want die 5EUR heb ik nog steeds niet? of moet ik eerst 10 euro  beltegoed opwardeerd waarop ik die 5eur extra krijg?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
jantje0, na het inloggen op My Vodafone dien je nog enkele gegevens in te vullen (onder andere je adres en geboortedatum). Als je dat hebt gedaan, dan ben je geregistreerd. De bonus krijg je wanneer je zowel registratie als een eerste opwaardering binnen 2 maanden na je eerste gesprek voltooid hebt.
jantje0
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel, ik heb nog een vraagje:
 
bestaat er een data limiet voor blackberryy blox? Bijvoorbeeld: data limiet is 300 mb, deze 300 mb wordt opgemaakt aan pingen, internetten en msn'en: wordt na deze 300 mb gewaarschuwd of wordt er dan beltegoed verminderd?
 
En door wat wordt je data mb verminderd? Ook door pingen en whatsappen of alleen door internet?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi jantje0,

Met de BlackBerry BloX kun je tot 250 MB mobiel internetten in Nederland (tijdens de actieperiode tot 500 MB)
Wanneer de internetbundel verbruikt is, maak je gebruik van het Internet Dagtarief à € 1,00 voor 100MB.

Alle dataverkeer gaat van je databundel af, dus ook het gebruik van internet, apps, pingen, downloads en updates.
Hier kun je zien wat je dit ongeveer kan kosten aan MB's.
Waarvoor ga jij je bundel het meest gebruiken denk je?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic