PersonX

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid plus instellen,HOE?!!!

hallo,

ik heb op mijn vodafone prepaid kaart, het prepaid plus tarief. Na opwaardering krijg je OF gratis bel minuten, OF sms, OF internet mb's. Waar kan ik kiezen wat ik dus wil??? Ik wil namelijk de gratis bel minuten. Als ik naar mijn vodafone ga, en op prepaid tarief wijzigen en prepaid tarief plan klik, krijg ik een scherm te zien waarop staat : u kunt u tarief niet wijzigen, en meer dus ook niet. En als ik naar 1200 bel, kan ik ook niet mijn tarief wijzigen of dus aangeven wat ik wil. die opties komen niet eens voor in het menu. Het enige wat word opgenoemd in het menu is : horen van welk tarief u gebruikt maakt.
Ik ben ookal naar de vodafone winkel geweest, en die vertelde mij dat het via mijn vodafone moet, maar daar staat het dus ook niet.
Dus, Hoe stel ik in dat ik de minuten wil hebben?

mvg

Karin
5 Reacties 5
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Karin, sinds wanneer heb je Prepaid+? Sinds 6 Mei is Prepaid+ vernieuwd. Je krijgt nu een bonusbundel bij opwaarderen die zowel voor minuten, sms'jes als MB's te gebruiken is. Daar hoef je niets voor te doen.

Als je na 6 mei prepaid genomen hebt (of het gewijzigd hebt naar de nieuwste variant) krijg je die bonus automatisch en hoef je niks in te stellen. En kun je het tarief dus logischerwijs ook niet veranderen 🙂

Als je op het "oude" Prepaid+ zit, dus van voor 6 mei, zou het wijzigen van je bonus via zowel My Vodafone als via 1200 moeten werken. NB: wijzigen kan max 1x per dag.
Zit je op het oud Prepaid+ en heb je nog niets gewijzigd vandaag, dan is bellen met de klantenservice dan het handigste. Zij kunnen zowel je bonus aanpassen, als uitzoeken waarom dat in je my vodafone account niet mogelijk is.
PersonX
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo

bedankt voor uw antwoord.
ik heb mijn prepaid kaartje vorige week gekocht, dus na 6 mei.
dus als ik het goed begrijp, heb ik en gratis mb's, en extra smsjes, en belminuten?
je krijgt dus alle 3 elke keer bij een opwaardering? het is dus niet zo dat je of het een of het ander krijgt?

mvg

Karin
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @PersonX ,
Ik weet even niet of we nu allebei hetzelfde bedoelen. Je krijgt 1 bundel van 200 eenheden en het maakt ons daarbij niets uit hóe je deze gebruikt. Als je niet op internet gaat en je belt 25 minuten, dan gaat dat van je bundel af. Verstuur je vervolgens 2 Sms berichten, hup weer 2 minder enzovoort enzovoort. Het gaat dus allemaal uit die ene bundel van 200 stuks. Wellicht bedoelen we allebei hetzelfde maar ik vind het belangrijk dat hierover geen twijfel kan ontstaan.

Groetjes, Per
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Prepaid+ is een tijdje geleden vervangen door YOU. Het is dus niet meer mogelijk om Prepaid+ aan te sluiten, wel kan het zijn dat je nog Prepaid+ hebt. Meer informatie over YOU vind je terug op https://vodafone.nl/you.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic