Agnes91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid opwaarderen

Hi Vodafone,

Mijn prepaid is verlopen en niet meer op te waarderen via de website. Kunnen jullie helpen? Als het goed is, is het nummer nog te redden. #fingerscrossed

Groetjes Agnes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Agnes91
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je te lang hebt gewacht is het nummer niet meer te redden en is je prepaid echt verlopen.
Je zeg zelf al dat je prepaid verlopen is en niet meer op te waarderen is, dan ben je echt al te laat.

Voor meer vragen hier over kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kunnen je daarin beter informeren en hier via de Community kan dit niet vanwege je privacy. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten met de klantenservice.

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Agnes91
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je te lang hebt gewacht is het nummer niet meer te redden en is je prepaid echt verlopen.
Je zeg zelf al dat je prepaid verlopen is en niet meer op te waarderen is, dan ben je echt al te laat.

Voor meer vragen hier over kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit kunnen je daarin beter informeren en hier via de Community kan dit niet vanwege je privacy. Je kunt ook eventueel via hier de chat starten met de klantenservice.

Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen 🙂
Agnes91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel voor je reactie ? De site gaf mij een andere indruk, vandaar dat ik toch een poging wilde wagen. Het is eind augustus zonder diensten komen te zitten, dus ik verwachte dat een opwaardering het nog zou kunnen redden. Helaas net via de chat vernomen dat die informatie op de site niet juist is en mijn nummer weg is. Helaas..

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor je info en jammer natuurlijk dat het niet meer kan.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit topic is nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic