Hoi
Jeroen Cieremans Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is een beetje lastig en vervelend. Via de Community kunnen we dit niet voor je controleren. Ik niet omdat ik een klant ben die graag klanten wil helpen en Vodafone niet vanwege privacy. Daarom kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of, in jou geval, door een
chat te starten en te vragen hoe het nu zit met je nummer.
Het kan dus zijn dat je inmiddels langer dan 6 maanden het nummer niet hebt gebruikt en/of heb opgewaardeerd en dan ben je het nummer kwijt. Mocht je toch weer een nieuw Prepaid You kaartje willen, met een nieuw nummer, dan kan je deze gratis aanvragen op
deze pagina. Wil je dit niet dan moet je even overleggen met de mensen van de klantenservice wat ze met die 20,- euro willen doen. Daar kan ik natuurlijk niets over zeggen. Vaak is het zo dat tegoed gekocht is en dat men daar niets mee kan doen (ik geef even het ergste scenario door). Maar wie weet willen ze het ook wel terug storten uit coulance, geen idee, dat moet je echt met Vodafone bespreken.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat je hebt gedaan.
Fijn weekend in ieder geval gewenst
🙂