baharx83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid nummerbehoud

Ik heb vanaf 23 maart mijn abonnement met nummer 0617459293 opgezegd, daarnaast wilde ik deze nummer als prepaid behouden en moest daardooor een prepaid simkaart kopen. Dat heb ik ook gedaan deze zou per 23 maart 2015 omgezet worden naar mijn oude nummer (0617459393 dus). Dat is nog steeds niet gebeurd. Inmiddels ben ik tijdelijk naar Turkije verhuisd en kan op dit moment mijn internet bankieren niet gebruiken omdat deze nummer nog niet is omgezet. Ik heb het nog middels mijn broertje laten navragen (hij woont namelijk in Nederland) maar heeft als bericht gekregen dat het nog tot juni kan duren. Dit vind ik onacceptabel en wil dat mijn schade wordt vergoed. Mvg, Bahar Ozturk
1 Reactie 1
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
baharx83

Je geeft aan dat nummerbehoud van je Vodafone abonnement nummer naar Vodafone prepaid nog niet heeft plaatsgevonden.:(
Ik kan begrijpen dat je hierover baalt!
Spijtig kunnen wij niet voor je kijken in de systemen van Vodafone hiervoor zal je echt contact dienen op te nemen met de klantenservice.
Het forum dient voor tips&tricks door en voor Vodafone klanten.;)
Je kunt contact opnemen via 1201, chat. Kijk voor de contactmogelijkheden op: https://www.vodafone.nl/support/contact/
Bij nummerbehoud dient je nieuwe simkaart op de dag van omzetten nummerbehoud in Nederland te zijn.
Nummerbehoud kan niet plaatsvinden indien je in het buitenland bent.

Hopelijk heb ik hiermee je vraag al kunnen beantwoorden & je op de goede weg geholpen!

Groetjes Daims
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic