ontroostbaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid nummer verlopen HEEEEELP!

Hallo lotgenoten,

Tot mijn grote verdriet ben ik er gisteren achter gekomen dat mijn prepaid 06 nummer niet meer op te waarderen valt. Na contact met de klantenservice blijkt dat deze niet meer in hun systeem voorkomt, kennelijk doordat deze niet tijdig is voorzien van nieuw beltegoed.
Het is mij er enorm aan gelegen dat ik dit telefoonnummer in bezit kan blijven houden en ben dank ook benieuwd waarom het niet mogelijk zou zijn om een geblokkeerd nummer te deblokkeren (ook al is het een prepaid nummer).
Zover ik weet word een geblokkeerd nummer voor een 4 maanden (?) in quarantaine gezet om vervolgens weer uitgegeven te kunnen worden aan een nieuwe klant.

Kennelijk vind Vodafone het niet nodig om zijn prepaid klanten middels een smsje op de hoogte te stellen dat de sim dreigt te verlopen als deze niet wordt voorzien van nieuw beltegoed.
Op mijn telefoon heb ik in ieder geval nog geen enkele sms hierover ontvangen.
Kennelijk kan Vodafone wel zien dat een 06 nummer niet meer is voorzien van nieuw beltegoed (terwijl er nog 10 euro tegoed op de kaart stond) en blokkeert met alle gevolgen van dien de simkaart, welke vervolgens niet meer terug te draaien is?
Dit lijkt me een vreemd verhaal waarbij de smoes dat 06 nummers opraken echt niet meer kan in deze tijd.
Beste Vodafone (en gebruikers), zoals je kunt lezen ben ik teleurgesteld, niet eens kwaad (nog niet) dat mijn verwachtingen kennelijk te hoog waren van een prepaid simkaartje met een voor mij enorm belangrijk telefoonnummer.

Het zou mij erg vrolijk stemmen indien dit geblokkeerde nummer toch weer in mijn 'bezit' zou kunnen komen.
Lieve Vodafone, ik ben wellicht niet de allerbest betalende klant (er stond slechts 10 euro op de simkaart), echter door de kaart zonder notificatie te blokkeren stelt mij enorm teleur.
Ik ben benieuwd of jullie een passende oplossing voor mij hebben waar wij allebei blij van worden.

Met droevige groeten.



3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ontroostbaar, welkom op het Vodafone Forum. Helaas kan ik je niet troosten. Voordat het nummer is afgesloten sturen we ook sms'jes, daarnaast krijg je ook een aantal maanden een melding als je wilt bellen dat je moet opwaarderen. Als je nummer is geregistreerd via My Vodafone (met je adres) dan ontvang je zelfs een brief. Het is voor ons verder niet mogelijk om een oplossing te bieden, ook niet via de klantenservice. Aangezien deze informatie ook op onze website staat zal het topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic