Dylan0201

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid nummer toevoegen voor mobiel opwaarderen

Hallo.

Ik heb een prepaid kaart erbij gekocht, en die wil ik aan mijn account koppelen om deze via mobiel in te kunnen zien, opwaarderen enz.

Nu heb ik al 2 contracten en een prepaid nummer waar ik bij kan via de app, maar als ik deze 2e prepaid online wil bijvoegen (via vodafone.nl op de pc) vraagt ie om mijn geboortedatum en klantnummer om te verifiëren dat ik de contracthouder ben, en krijg vervolgens het bericht dat ik niet herkent wordt, en dus niks bij kan voegen.

Wat is het probleem?

Hartelijk dank.

Vr. groet,

John Udo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dylan0201
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee wat er aan de hand is en natuurlijk vervelend dat je niet kan toevoegen.
Ik zou morgen, vanaf 08:00 uur, even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel zou je ook nog per Facebook of Twitter een bericht kunnen achter laten (Facebook of Twitter kan je natuurlijk nu ook al doen).

Deze mensen kunnen je verder helpen, hier op de community zijn we klanten onder elkaar en is het niet mogelijk. Laat nog even weten of het je is gelukt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dylan0201
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee wat er aan de hand is en natuurlijk vervelend dat je niet kan toevoegen.
Ik zou morgen, vanaf 08:00 uur, even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel zou je ook nog per Facebook of Twitter een bericht kunnen achter laten (Facebook of Twitter kan je natuurlijk nu ook al doen).

Deze mensen kunnen je verder helpen, hier op de community zijn we klanten onder elkaar en is het niet mogelijk. Laat nog even weten of het je is gelukt 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen nog contact met ons hierover gehad Dylan0201 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic