-KJ-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid nummer toevoegen aan een bestaand Red Together Abonnement als lid.

Goedemiddag, 

 

Ik heb een vraag ik heb zelf een Red Together Abonnement, nu heeft mijn vrouw prepaid, nu wil ik haar als lid toevoegen aan Red Together, Nu kregen we het advies om de inloggegevens te wijzigen naar het Red Together Abonnement, maar helaas wil dat dus niet.
Heeft iemand een oplossing hiervoor? dat van het kastje naar de muur geloop ben ik nu wel klaar mee.

 

De Oplossing zie ik graag tegemoet.

 

Bij voorbaat dank!

 

Met vriendelijke groet, 

KJ

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @-KJ- 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer dat je een kastje naar de muur ervaring hebt. Het is namelijk best eenvoudig om van Prepaid over te stappen naar een Red Together Extra abonnement. Vreemd dat ze zeggen dat je je inloggegevens dan moet wijzigen?! 

Als eerst moet je het Prepaid nummer om laten zetten naar een Red Together Extra abonnement en deze moet dan met hetzelfde klantnummer als het Red Together abonnement (die van jezelf dus). Hoe Vodafone dit aanpakt en deze handelingen doorloopt, geen idee. Weet niet of het Prepaid nummer op naam staat en/of het dan over te zetten is. 

Maar gelukkig zit er bij Vodafone een Red Together team die je hierin kunnen helpen. Bel 0800-2266789 en deze mensen helpen je graag verder. Voor meer informatie, zie deze pagina

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @-KJ- 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jammer dat je een kastje naar de muur ervaring hebt. Het is namelijk best eenvoudig om van Prepaid over te stappen naar een Red Together Extra abonnement. Vreemd dat ze zeggen dat je je inloggegevens dan moet wijzigen?! 

Als eerst moet je het Prepaid nummer om laten zetten naar een Red Together Extra abonnement en deze moet dan met hetzelfde klantnummer als het Red Together abonnement (die van jezelf dus). Hoe Vodafone dit aanpakt en deze handelingen doorloopt, geen idee. Weet niet of het Prepaid nummer op naam staat en/of het dan over te zetten is. 

Maar gelukkig zit er bij Vodafone een Red Together team die je hierin kunnen helpen. Bel 0800-2266789 en deze mensen helpen je graag verder. Voor meer informatie, zie deze pagina

-KJ-
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt hier kan ik tenminste wat mee,

Klantnummer kon ik niet invullen maar wel de rest van de gegevens kreeg bericht dat het goed is gegaan straks als die in gaat toevoegen aan mijn Red Together dan moet het goed wezen.

 

Thanks 

KJ

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

En mocht het niet lukken, neem dan contact op met bovenstaande nummer. Daar kunnen ze je prima helpen om het dan direct in orde te maken. 👍


Het gaat zeker goed komen. Fijne zondag nog en veel plezier met jullie Red Together. 

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic