Ik raad je aan om te bellen met 1201, een chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen je hierbij verder helpen. Laat je weten of het gelukt is?
@Giuseppe Vodafone welkom op de Vodafone Community! Je kunt het nummer opnieuw toevoegen aan je account via https://www.vodafone.nl/account/overzicht. Na het inloggen (indien nog niet ingelogd) klik je eerst op ‘Account uitbreiden’ en daarna 'Vodafone toevoegen'. Dat lost het normaal op, daarna kun je ook eventueel onze app gaan gebruiken. Maar het toevoegen kan alleen via de website. Lukt het niet? Dan kun je het beste een bericht sturen via Twitter, Facebook of een chat starten.
Ik raad je aan om te bellen met 1201, een chat te starten of ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen je hierbij verder helpen. Laat je weten of het gelukt is?
Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.