Prutzke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid met tegoed en 06 WEG

Na een abbonement geannuleerd te hebben via een aangetekende brief wat in de beschrijving staat, hebben jullie inderdaad de abbonement geannuleerd maar de sim (Prepaid) ook stop gezet en de 06 nummer ook op de lijst gezet om weer door te verkopen.

Geen correspondentie, via post, mail telefoon hierover gehad.
Is dit de normale gang van zaken? jij wilt geen abbonement, dan heb je ook geen 06 meer nodig.

Hoe gaan we dit oplossen, ben nu ook me prepaid tegoed kwijt wat erop stond?
Een nieuwe 06 is geen oplossing, iedereen informeren, nieuwe visitekaartjes etc etc, of nemen jullie dit voor jullie rekening?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Prutzke,

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er is gebeurd en waar het mis is gegaan. Vanuit hier kunnen we je niet verder helpen. Zie daarvoor ook de regels van het forum. Tevens kunnen wij vanuit hier niet in de systemen en worden hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.
Het forum is echt bedoelt voor tips and tricks voor en door forumgebruikers. Mocht je natuurlijk andere vragen hebben dan ben je hier natuurlijk altijd welkom.

Prutzke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom verwijzen jullie via meerdere plekken zoals de app voor support naar het forum?
24/7 support, maar als je support wil hebben is niemand bereikbaar. jullie kunnen beter de reclames en teksten dan aanpassen.

Als je in de winkel komt op zondag is het zo ja alles is dicht wij kunnen hier niets aan doen, alleen nieuwe prepaid kaart met een nieuwe nummer.

Heb liever dat klantenservice met mij contact opneemt ipv kwartier, half uur, uur in de wachtrij te staan.

Het is al vervelend genoeg niet bereikbaar te zijn, en me 06 en beltegoed
Anonymous
Niet van toepassing
Het forum is bedoeld voor tips and tricks. Niet voor issues waar de systemen bij nodig zijn. Dit had je http://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/De-huisregels-van-het-Forum/m-p/242069#U242069 kunnen terug vinden.
Waarom ze doorverwijzen naar hier durf ik je eerlijk gezegd niet te zeggen. Als het goed is weten zij ook dat wij niet inde systemen kunnen.
Helaas kunnen wij geen terug bel afspraken maken voor andere afdelingen. Het enige wat je tevens ook kunt proberen is of via de chat of via Facebook (zodat je niet hoeft te bellen).

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic