Green

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid hulp / advies

Hallo,

 

Ik maak al jaren gebruik van prepaid. Zelfs nog op een oud tarief zie ik in My Vodafone.

Overstappen naar een abonnement houd me tegen, omdat ik weinig verbruik en je kan dan weer een nieuwe simkaart krijg en een datum om over te stappen. Zie ik persoonlijk niet zo zitten, lijkt me een hoop gedoe.

 

Ik maak gebruik van bundels voor Internet en smsen. Dat laatste gebruik ik haast niet meer.

Voor bellen heb ik geen bundel, maar zou het wel fijn vinden als ik kan bellen zonder daar elk gesprek voor te betalen.

De nieuwe prepaid bundels hebben alleen dat de internetbundel automatisch per maand verlengt en de bel en sms bundel helaas niet.

Waarom is dat?

 

Kan iemand mij adviseren wat te doen?

Internet hoeft niet heel veel MB of GB te zijn.

Af en toe kunnen bellen zonder extra kosten

Smsen zou fijn zijn indien nodig.

 

Sorry voor het lange verhaal! 😉

 

Groetjes Green ( de eeuwige twijfelaar ) 🤔

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Green,

 

Dat kan zeker! Ik ben echter wel nieuwsgierig geworden na je eerste bericht. Ben je er helemaal uitgekomen? 🙂


07-12 Moderator edit: Het is zeker mogelijk om je nummer over te zetten naar de nieuwe voorwaarden en tarieven van Prepaid. Bij de tarieven is de optie bovenaan de nieuwste variant van Prepaid. Mocht je dit willen, dan horen we graag of je akkoord bent. Zoals je kunt zien via onze website, zijn er gelukkig ook bundels met belminuten voor Prepaid.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Green
topicstarter
Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil dit topic verwijderen, maar dat kan ik niet volgens mij niet zelf. Jammer.

 

Zou iemand van @ Vodafone dit topic willen verwijderen?

 

Bedankt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Green,

 

Dat kan zeker! Ik ben echter wel nieuwsgierig geworden na je eerste bericht. Ben je er helemaal uitgekomen? 🙂


07-12 Moderator edit: Het is zeker mogelijk om je nummer over te zetten naar de nieuwe voorwaarden en tarieven van Prepaid. Bij de tarieven is de optie bovenaan de nieuwste variant van Prepaid. Mocht je dit willen, dan horen we graag of je akkoord bent. Zoals je kunt zien via onze website, zijn er gelukkig ook bundels met belminuten voor Prepaid.

Green
topicstarter
Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee dat niet, maar ik laat het nu maar even zoals het is. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Verwijderen doet Vodafone nooit, toch @Alex ?!
Ze kunnen het bericht wel in het archief zetten. 

Jammer dat je het nu zo laat. Misschien was er nog wel een goed advies vanuit Vodafone. Had zelf niet zoveel tijd om met je mee te kijken, nu is het te laat 😉☺️ Fijne avond nog. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic