John500

Liefhebber
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 10Likes

Prepaid bundels promotie 31 maart?

Alle data van de prepaid bundels worden/werden verdubbeld geld, dat momenteel nog steeds?

Want als eind datum staat er 31 maart en dat zijn we al even voorbij.

Wel een beetje slordig trouwens, dat na bijna 10 dagen dat nog steeds niet is ge-update.....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi John500 en Energieboy

Dankjewel voor je feedback! Je hebt gelijk. Dit is inderdaad slordig en had al aangepast moeten zijn. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb het intern aangekaart. Hopelijk wordt het snel aangepast!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi John500
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is echt stom zeg. Was mij nog niet eens opgevallen dat er nog 31 maart stond. Denk dat er iemand bij Vodafone ligt te slapen en vergeet de website aan te passen ;). Misschien kan Steven of Sharon of Marc-, dit zijn namelijk de moderatoren van Vodafone, doorgeven dat de pagina niet up-to-date is.

Ik heb in ieder geval op deze pagina al een feedback gegeven aan Vodafone. Misschien dat jij dit ook nog kunt doen John. Dan komt het zo ie zo binnen bij Vodafone en kunnen ze er alvast mee aan de slag. (Feedback zie je rechts in beeld, rood vlakje).

In ieder geval bedankt voor het melden en ik hoop dat ze het snel gaan aanpassen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi John500 en Energieboy

Dankjewel voor je feedback! Je hebt gelijk. Dit is inderdaad slordig en had al aangepast moeten zijn. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb het intern aangekaart. Hopelijk wordt het snel aangepast!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, feedback intern doorgezet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic