Pieter3

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid buitenland (Spanje)

Hallo, we zijn op vakantie in Spanje en heb een data simkaart van 160GB gekocht voor €30,- bij een Vodafonewinkel.

deze heb ik in Januari gekocht, en nu in Februari krijg ik een sms van Vodafone dat ik de Sim moet opwaarderen met €30,-

van de 160GB zijn er 156GB over, ben ik deze nu kwijt?

ik gebruik de datasim voor in mijn MiFi router.

groet, Pieter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pieter3
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

goedemorgen, 

klopt Energieboy, ik heb de datasimkaart in Spanje gekocht, ik ga me in verbinding stellen met klantenservice Spanje.

bedankt allen voor het meedenken.

b

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pieter3 

Toevallig kwam hier een tijdje terug een vergelijkbaar topic over binnen. Het betreft hier een nieuwe (prepaid) simkaart en bij een nieuwe simkaart ontvang je vrij snel dit bericht. Om de simkaart actief te houden moet er 1x per 6 maanden opgewaardeerd worden of een belletje worden gepleegd. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om via het nummer van deze simkaart even te bellen naar onze klantenservice, zodat het nummer actief blijft. 

Geniet nog van jouw vakantie in Spanje!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik heb een gekke vraag @Cecilia of misschien een vreemd antwoord 🙂 
Maar bestaan er data simkaarten bij Vodafone, in Nederland, van 160GB en die je dan koopt voor 30,- euro? Volgens mij niet en dan is dit niet een vraag voor Nederland Vodafone. Ik kan namelijk wel zoiets vinden vanuit de Spaanse Vodafone. Ik denk dus dat de topic starter terug moet gaan naar de winkel in Spanje. Het kan zijn dat daar andere voorwaarden zijn? Als het echt om een simkaart is, die in Spanje Vodafone winkel is gekocht, dan zal @Pieter3 daar naar terug moeten gaan of de Spaanse klantenservice bellen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Scherp @Energieboy! Ik ben nog even extra gaan zoeken, maar vond in ons aanbod inderdaad niet deze optie terug. Het zijn voornamelijk dan prepaid simkaarten waarop je dan een databundel kan activeren. Deze bundels zijn alleen een stuk minder toereikend dan 160 GB. Je zou dus wel eens gelijk kunnen hebben dat @Pieter3 deze aankoop in Spanje heeft gedaan bij de Spaanse Vodafone. Hopelijk zien we @Pieter3 snel terug met het verlossende antwoord! 

Pieter3
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

goedemorgen, 

klopt Energieboy, ik heb de datasimkaart in Spanje gekocht, ik ga me in verbinding stellen met klantenservice Spanje.

bedankt allen voor het meedenken.

b

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic