jbraam

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid+ : bonus MB's, belminuten en SMS in het buitenland?

Ik ga deze zomer op vakantie naar Frankrijk en ik wil graag on-line zijn. Ik zit te denken aan een Vodafone Prepaid+ kaartje.

Volgens de site krijg ik als ik een prepaid+ kaartje opwaardeer met 10 euro ook 100 MB/Belminuten/SMS.

Kan ik deze 100MB/Belminuten/SMS ook in Frankrijk opmaken?
Als ik dan ook nog een 1MB data blox koop, kan ik die dan ook in Frankrijk gebruiken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
jbraam , lekker op vakantie! Het Prepaid+ tarief is een ouder tarief, dat niet meer aan nieuwe klanten wordt aangeboden. Bij het Prepaid+ tarief waren de extra MBs, belminuten en smsjes die je ontving bij je opwaardering alleen geschikt voor gebruik in Nederland.

We hebben nu Vodafone YOU. Bij YOU kun je ervoor kiezen gewoon met Prepaidtegoed te werken, of je kiest een maandbundel (30 dagen geldig) die je elke maand kunt aanpassen. Ga je op reis binnen de 43 voordeellanden? Dan kun je de YOU bundels ook gebruiken en betaal je niks extra. De YOU bundels kun je in Frankrijk dus ook gebruiken.

Ook de 1GB extra BloX, die nu Online Only heet, kun je in de 43 voordeellanden gebruiken. Welke landen dat precies zijn, kun je op deze pagina terugvinden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
jbraam , lekker op vakantie! Het Prepaid+ tarief is een ouder tarief, dat niet meer aan nieuwe klanten wordt aangeboden. Bij het Prepaid+ tarief waren de extra MBs, belminuten en smsjes die je ontving bij je opwaardering alleen geschikt voor gebruik in Nederland.

We hebben nu Vodafone YOU. Bij YOU kun je ervoor kiezen gewoon met Prepaidtegoed te werken, of je kiest een maandbundel (30 dagen geldig) die je elke maand kunt aanpassen. Ga je op reis binnen de 43 voordeellanden? Dan kun je de YOU bundels ook gebruiken en betaal je niks extra. De YOU bundels kun je in Frankrijk dus ook gebruiken.

Ook de 1GB extra BloX, die nu Online Only heet, kun je in de 43 voordeellanden gebruiken. Welke landen dat precies zijn, kun je op deze pagina terugvinden.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej jbraam we zijn benieuwd! Heeft JackieR je goed geholpen? Dan kun je haar antwoord als oplossing accepteren. 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Dit topic bevat geen relevante informatie meer, daarom is het nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic