dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid blox probleem

ik heb onder hand een dagtaak aan het bijhouden van mijn en mij gezinsledens beltegoed!!!!!!

nu weer een sms ekregen dan mijn en mijn twee dochters bellenblox is verlengd.
hoezoe bellen blox verlengd?????????dat bestaat niet een voor prepaid!!! en wij krijgen alledrie een sms dat het is verlengd. blij maken met een dode mus heet dat en ons laten bellen in de veronderstelling dat het gratis maar wel beltegoed afschrijven.
status maar weer eens opvragen iets wat we bijna dagelijks moeten doen om te kijken of het allemaal nog een beetjes klopt.krij ik een melding dat daar ook weer een storing is dus controleren is er ook al niet bij.

klantenservice bellen ...kost ook iedere keer geld!!
onderons is ons al ontfutseld en er is nog steeds geen betaalbaar alternatief!!
wat is het volgende ???????

:@
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hollo Dretje, was de tekst toevallig dat je Vodafone Bellen BloX verlengd is? Dat is namelijk de BloX die je kreeg nav de Onder Ons problemen.

Die BloX geeft je gratis bellen naar Vodafone nummers.

Sms'en, internetten en bellen naar niet Vodafone nummers is niet gratis en dat ook nooit geweest (ook niet met Onder Ons).
Je geeft aan dat je al vaker de klantenservice gebeld hebt.

Wat hebben mijn colelga's toen aangegeven als reden dat er beltegoed van je nummer af ging?
dretje
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kreeg als antwoord dat de sms waarschijnlijk was verstuurd door door storing.......ik weet ook wel dat al die gratis minute en of smsjes alleen voor vodafone nummers gelden.helaas heb ik daar niks aan als ik daarvoor eerst (20 euro moet opwaarderen en dat per telefoon !!!) met vodafone onderons was ik er voor 10 euro zeker van dat mijn dochters altijd papa of mama konden bellen ook zonder beltegoed. Nu moeten ze zelf tegoed hebben. Daarbij komt dat er ieder keer wel een storing is waardoor " perongeluk" beltegoed verdwijnt.nu weer een sms ,bij drie van onze mobieltjes!, dat de bellen blox is verlengd? Als ik niet had gebeld hadden we dus zonder het te weten weer al ons beltegoed hebben verbeld. Oudste dochter is voor het eerst alleen op vakantie dus wel fijn als we weten dat ze kan bellen indien nodig......zucht
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo dretje,

Ik kan me voorstellen dat je het uitfaseren van Onder Ons niet fijn vindt. Bij prepaid heb je geen contract waardoor diensten ten alle tijden kunnen wijzigen. Mocht je meer behoefte hebben aan vaste diensten en voorwaarden dan is het wellicht een optie om een abonnement te nemen. Er zijn ook abonnementen waarbij je onbeperkt kunt bellen naar Vodafone nummers (o.a. Vodafone Red). Wat betreft het verdwijnen van beltegoed raad ik je aan om met onze klantenservice contact op te nemen. Dit kan ook via Facebook of Twitter. Dan kunnen we je nummer vragen en alles voor je nakijken. Via het Forum is dit helaas niet mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic