Heb prepaid sim gekocht in gsm gestoken de pin 0000 gebruikt zoals er op stond als ik wil gebruiken komt erop nr geblokkeerd hoe kan ik deze dan wel activeren
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Energieboy net klantendienst gebeld het nummer zou gewoon moeten werken maar blijkbaar is er iets mis met de sim kaart ze gaan me nieuwe sturen
Hoi @Leslie
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oei, dat is natuurlijk vervelend.
Heb je al geprobeerd om te bellen naar 1200 (dat is gratis en moet je kunnen bellen). Als het goed is dan is die geactiveerd en kan je er daarna mee bellen en gebruiken zoals het moet. Zou je dat eens willen proberen aub en laten weten of het is gelukt 🙂
Heb ik geprobeerd maar krijg dit nummer is niet toegekend heb gedaan wat op kaart stond sim insteken 0000 en klaar maar gebeurd niets ik ben wel in België is dit het probleem
Leslie wrote:
Heb ik geprobeerd maar krijg dit nummer is niet toegekend heb gedaan wat op kaart stond sim insteken 0000 en klaar maar gebeurd niets ik ben wel in België is dit het probleem
Ja, dat is het probleem 😞
Je moet hem in Nederland voor een eerste keer wel activeren.
Dus je zal even de grens over moeten in Nederland en dan kan je hem activeren en dan moet die het doen. Of je zou kunnen vragen aan de klantenservice of ze je willen helpen?
Je kan ook met ze chatten
@Energieboy@Energieboy heb ik geprobeerd ja maar krijg dit nummer is niet toegekend heb gedaan wat op kaart stond insteken pin 0000 en klaar maar doet niets ben wel in België is dat het probleem
Leslie wrote:
@Energieboy@Energieboy heb ik geprobeerd ja maar krijg dit nummer is niet toegekend heb gedaan wat op kaart stond insteken pin 0000 en klaar maar doet niets ben wel in België is dat het probleem
Ja, dat is het probleem. dan kan je het niet activeren.
Je zal dan naar Nederland moeten om je SIMkaart te activeren of even met de klantenservice een chat starten en vragen of ze hem zo ook voor je kunnen actieveren.
@Energieboy net klantendienst gebeld het nummer zou gewoon moeten werken maar blijkbaar is er iets mis met de sim kaart ze gaan me nieuwe sturen
TOP!
Ik blijf er bij dat de simkaart in Nederland eerst op het netwerk moet zijn geweest voor je er mee naar het buitenland kan. Het beste wat je kan doen is nogmaals contact opnemen met de klantenservice. Die moeten je helpen en je goede uitleg geven.
Probeer ook eens de simkaart in een ander toestel om te zien of dat wel werkt. Dan kan je dat probleem ook uitsluiten.
Hi @Leslie
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Zul je net zien dat je een prepaid simkaartje koopt en deze niet werkt! Ik zie dat @Energieboy je al goede tips heeft gegeven en fijn om te lezen dat je ook al contact hebt gehad met één van mijn collega's. Ondanks dat je een nieuwe simkaart krijgt toegestuurd ben ik nog wel benieuwd of je met de andere tips van @Energieboy aan de slag bent gegaan? Naar mijn idee moet de simkaart namelijk ook geactiveerd worden op het Nederlandse netwerk. Zien we je snel terug met een update?
Helaas hebben we geen reactie mogen ontvangen @Leslie. Ik zal het topic sluiten
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.