Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hallo, ik vertrek binnenkort op vakantie naar Amerika. Nu heb ik al zo'n 10 jaar Vodafone prepaid. Bevalt verder prima. Als ik een sms stuur vanaf hier over tarief Amerika krijg ik te horen dat ik überhaupt niet kan bellen in Amerika. Klopt dit en wat kan ik daaraan doen?
Heb vaak genoeg vanuit de USA gebeld, is alleen behoorlijk prijzig. Heb zelf ook een prepaid apparaat, weliswaar niet zo oud als die van jou maar ik heb nooit problemen gehad met bellen naar Nederland.
Geen dank Mocht je voor een langere tijd gaan dan raad ik aan om eens naar de optie te kijken om daar een lokaal prepaid kaartje aan te schaffen zodat je tegen lokaal tarief belt. Alvast een goede reis en geniet ervan.
JumpingJack , het is voor je reis naar Amerika inderdaad niet per se nodig om over te stappen naar YOU. Wellicht wel voor de andere voordelen die YOU biedt. Kijk hier voor meer informatie.