JumpingJack

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid bellen in USA

Hallo, ik vertrek binnenkort op vakantie naar Amerika.
Nu heb ik al zo'n 10 jaar Vodafone prepaid. Bevalt verder prima.
Als ik een sms stuur vanaf hier over tarief Amerika krijg ik te horen dat ik überhaupt niet kan bellen in Amerika.
Klopt dit en wat kan ik daaraan doen?
6 Reacties 6
BjornV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vaak genoeg vanuit de USA gebeld, is alleen behoorlijk prijzig. Heb zelf ook een prepaid apparaat, weliswaar niet zo oud als die van jou maar ik heb nooit problemen gehad met bellen naar Nederland.
Anonymous
Niet van toepassing
Bellen in Amerika moet gewoon kunnen
De kosten hiervan bedragen 1,78 per minuut. Voor meer informatie kun je hier terecht https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/op-reis/tarieven-in-het-buitenland.shtml
JumpingJack
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké, dan zorg ik dat er voldoende beltegoed op zit en ga ervan uit dat het moet lukken. Iedereen bedankt voor de snelle reacties.
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank
Mocht je voor een langere tijd gaan dan raad ik aan om eens naar de optie te kijken om daar een lokaal prepaid kaartje aan te schaffen zodat je tegen lokaal tarief belt. Alvast een goede reis en geniet ervan.
JumpingJack
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik zit alleen nog te twijfelen of ik moet overstappen op You.
Maar dit is niet perse noodzakelijk begrijp ik.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
JumpingJack , het is voor je reis naar Amerika inderdaad niet per se nodig om over te stappen naar YOU. Wellicht wel voor de andere voordelen die YOU biedt. Kijk hier voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic