vanhalen

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid afrekening klopt niet

Ik woon in Canada en ben van 28-11 tot en met 2-12 in Nederland geweest. Ik heb van tevoren mijn prepaid kaart met 20 euro opgewaardeerd en ik kreeg dus 45 gratis belminuten (prepaid internationaal).

Ik heb 15 minuten met Canada gebeld (gratis dus). Ik heb een paar sms'jes verstuurd. Echt maar een paar! En ik heb een paar keer heel kort binnen NL gebeld.

Verder heb ik 5 dagen internet (tot 100 mb per dag) verbruikt. Kosten 5 euro.

Ik kijk net op mijn saldo en ik heb 22 euro verbruikt.

Daar klopt niets van.

Dus ik denk ik ga op CHAT. Maar CHAT staat altijd uit. Er is altijd een technische storing.

Wie heeft een goede tip? Hoe kan ik nagaan wat ik echt heb verbruikt?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @vanhalen
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic