bvangool

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid Unlimited bundel activeren lukt niet

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe prepaid simkaart en probeer de bunden : Prepaid unlimited bundel 7 dagen te activeren.

Ik krijg echter de melding : Helaas, je kunt de Unlimited 1 week nu niet aanzetten. Meer weten? Bel ons even op 1200 om een adviseur te spreken.

 

Waarom is deze bundel voor mij niet beschikbaar?

 

Groet Bjorn

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bvangool
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vanochtend was het wel mogelijk om de bundels te selecteren. Van zelf opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @bvangool 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je al naar het nummer 1200 gebeld, zoals in het bericht omschreven? Een adviseur kan je daarin direct melden waarom het niet is gelukt. Wil je niet bellen, je kan ook chatten via de website

bvangool
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Energieboy,

 

Dank voor je reactie. Nee nog niet gedaan omdat de helpdesk gesloten was. Ga ik morgen even doen. 

 

Groet Bjorn

bvangool
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vanochtend was het wel mogelijk om de bundels te selecteren. Van zelf opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic