De eerste tekst zegt het al:
"- De Vodafone Prepaid 1 week unlimited bundel is geldig tot 23:59 op de zevende dag en wordt niet automatisch vernieuwd. Voor gebruik in de EU geldt een FUP"
In Nederland, want daar gaat het om, heb je een week land unlimited bundel en is geldig tot 23:59 op de zevende dag en deze zullen ze dan niet vernieuwen. Maar voor gebruik in de EU gelden de Fair Use Policy regels, zie FUP. En dat is de tweede pagina die je hebt gepakt: "De Vodafone Prepaid Unlimited bundels bieden een onbeperkte databundel in Nederland voor een periode van 1 dag, 3 of 7 dagen. In EU zone 1 kun je 2 GB per dag van je bundel gebruiken. Na het verbruik van deze 2 GB per dag zal toegang tot data uit deze bundel geweigerd worden voor diezelfde dag."
Ik splits hem even uit:
De Vodafone Prepaid Unlimited bundels bieden een onbeperkte databundel in Nederland voor een periode van 1 dag, 3 of 7 dagen. Dus in Nederland is onbeperkt databundel in Nederland 1, 3 of 7 dagen unlimited gebruik.
In EU zone 1 kun je 2 GB per dag van je bundel gebruiken. Na het verbruik van deze 2 GB per dag zal toegang tot data uit deze bundel geweigerd worden voor diezelfde dag. Dus buiten Nederland, in de EU zone 1, mag je maar 2GB per dag gebruiken van je bundel en daarna zal de toegang gestopt worden. Je zou kunnen zeggen dat het dan eigenlijk geen Unlimited is, daar ben ik het met je eens.
Zo zit het een beetje in elkaar, ik hoop dat ik het goed en helder heb kunnen uitleggen en dat Vodafone het met dit antwoord eens is, anders horen we het wel 🙂