Pauline1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid - Telefoonnummer geblokkeerd

Beste,

 

Mijn prepaid telefoonnummer is geblokkeerd. Die nog geen 2 maanden actief is. Wat is de reden hiervan?

 

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pauline1, goedemorgen!

Het is altijd schrikken als je een bericht ontvangt dat je nummer is geblokkeerd. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft aangegeven dat er tot op heden nog niet is opgewaardeerd met jouw mobiele nummer of gebeld is naar de klantenservice. Geadviseerd is om dit wel te doen om het nummer actief te houden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pauline1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je nummer nu al is geblokkeerd. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je benaderen door ze te bellen, via een andere telefoon natuurlijk, of je kan met ze chatten op de website (dat is ook handig en mogelijk). Die mensen kunnen met je mee kijken wat er nu aan de hand is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pauline1, goedemorgen!

Het is altijd schrikken als je een bericht ontvangt dat je nummer is geblokkeerd. Ik zie dat je het advies van @Energieboy niet in de wind hebt geslagen en contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft aangegeven dat er tot op heden nog niet is opgewaardeerd met jouw mobiele nummer of gebeld is naar de klantenservice. Geadviseerd is om dit wel te doen om het nummer actief te houden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic