kupke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid Tegoed

Hallo allemaal, Wie kan me helpen? Ik heb sinds gisteren een nieuwe Samsung Galaxy en een prepaid tegoed van € 20.00. Nu zie ik ineens dat ik nog maar een tegoed over heb van € 3,32. Hoe kan dat? Heb alleen maar thuis op internet gezeten via Wifi. Verder weet ik niet wat er gebeurd zou kunnen zijn. Ligt het aan de instellingen in mijn Samsung of iets anders? Wie weet wat de reden kan zijn.Alvast bedankt voor de hulp.Rob
2 Reacties 2
ellen90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarschijnlijk is het een instelling. Doordat de galaxy een android besturingssysteem heeft maakt hij meestal automatisch contact met internet. Je kunt of je netwerkinstellingen veranderen (dus je 3g uitschakelen) of als je er zeker van wilt zijn dat je niet op internet gaat de klantenservice bellen. Die kunnen een blokkade plaatsen zodat je niet per ongeluk op internet kan.
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, daar ligt het niet aan.Het ligt eraan als jij Google Mail in hebt gesteld met Facebook e.d. en je even uithuis gaat zonder Wifi, dan synchroniseert de telefoon de social netwerk en je mail, waardoor het dus geld kost. Volgende keer zou ik even in de instelling kijken en de synchronisatie uitschakelen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic