Neptunes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid En Mobile Connect

Ik heb een prepaid vodafone USB modem aangeschaft en Mobile Connect Lite geïnstalleerd onder windows 7. Dat werkt prima. Maar waarom ziet dit programma mijn eigen thuis WLAN niet als ik pre-paid gebruik en dit wel als ik het type in dit programma verander in abonnement. Dan kun je via dit programma kiezen of je de Vodafone verbinding gebruikt of de wifi-verbinding (welke uiteraard via de wifi kaart verbinding maakt of heeft). Dat laatste is uiteraard veel handiger en het programma kan het dus ook. Maar waarom is deze optie dan alleen bij pre-paid uitgeschakeld. Zou toch niets mogen uitmaken. Ik heb ook de Mobile Connect versie (in plaats van Lite) geprobeerd en nu heb ik de laatste versie, Mobile Broadband (versie 10) welke overigens ook prima werkt, muv dit punt. Lijkt erop alsof dit bewust is gedaan, maar hiermee maakt Vodafone de software wel veel minder aantrekkelijk voor pre-paid gebruikers.Waarom zit daar dus een verschil tussen. Nu zijn die handige extra's (best connect) niet te gebruiken als ik pre-paid gebruik. Is dat te veranderen ?
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic