Soekkai

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid Blox actie verlopen?

28 januari: Ik had al een weekje geen verbinding met het internet/whatsapp/ping.
Hij zou eigenlijk vandaag moeten verlopen om 24:00 maar ik had sowieso geen verbinding, dus had ik gsmst naar 400 'blackberry uit'
ik kreeg een bericht: 'Vodafone info: het aanbod is vernieuwd. Je kunt je niet meer aanmelden voor blackberry blox. kijk op vodafone.nl voor het nieuwste aanbod.' Dat heb ik dus ook opgezocht maar ik kon er niks over vinden. Ik hoop dat ik niet voor niks mijn beltegoed heb gekocht, want ik wilde mijn prepaid blox verlengen. Maar dus kwam ik daar later pas achter. 
Dus ik had een week lang geen internet terwijl ik daar wel voor betaald heb. (de maand ervoor €12,50)
En is er ook nog een vergeleikbare abonnement met het prepaid blox voor de blackberry?
Ik heb zoveel mogelijk informatie nodig, dankjewel.
 
29 januari: soms heb ik maar 5 minuten verbinding of minder, zoals vandaag, ik kreeg plotseling whatsapp berichten van iemand die ik dus ken terwijl ik op school was. Wat is dit voor geklooi?
2 Reacties 2
lydiiaatje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
DIT HEB IK OOK. WORD HELEMAAL GESTOORD.
 
heb net een opwaardeerbon gekocht van 20 euro, om mijn prepaidblox even te verlengen die dus zometeen alweer verlopen is
probeer zoals elke maand even te opwaarderen lukt het gewoon niet?..
 
wat is dit in GODSNAAAM voor onzin?
me 20 euro verspild dankzij jullie....................
nou vanaf 24:00 dus lekker onbereikbaar door... weet amper wat er aan de hand is.
 
jullie worden bedankt.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé beide!

Vervelend zeg! Gaat het elke keer mis met dezelfde manier van opwaarderen? Werkt het wel als je via de website opwaardeerd? Als jullie graag hebben dat er gecontroleerd hoe de status van het beltegoed is, en of het wel is toegevoegd, kunnen jullie via facebook of twitter even contact opnemen. Daar kunnen privégegevens worden gedeeld via PM of DM. Zo kunnen we ook nakijken of er bepaalde BloXen wel of niet zijn aangesloten. (ook via je My Vodafone account kun je zien welke BloXen zijn geactiveerd).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic