Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Vodafone Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Diego

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid+ BelSMS (€20) van voor 6 mei 2014

Beste Vodafone,

Op dit moment maak ik gebruik van Prepaid+ BelSMS (€20) van voor 6 mei 2014.
Hier zit lekker veel meer voordeel aan dan Prepaid+ BelSMS (€20) na 6 mei 2014
o.a. onbeperkt bellen en smsen naar naar Vodafone klanten.
Dit is geldig tm 08-11-2014.

Echter ga ik op vakantie en wil ik mijn Prepaid+ BelSMS (€20) van voor 6 mei 2014 weer aansluiten wanneer ik terug kom op 17-11-2014.

Mijn vraag is als ik op 17-11-2014 wil gebruik maken van Prepaid+ BelSMS (€20) van voor 6 mei 2014 kan dit dan? Of val ik dan automatisch in het Prepaid+ BelSMS (€20) na 6 mei 2014 (wat ik absoluut niet wil) ?

Is er überhaupt een regeling dat wanneer ik een bepaalde tijd niet opwaardeer dat ik automatisch in het nieuwe Prepaid+ BelSMS (€20) na 6 mei 2014 (wat ik absoluut niet wil) val? Zo ja, welke tijd is hieraan verbonden?

Groet,

Diego

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Diego,

Interessante vraag :D. Ik wist het antwoord niet, dus ik heb het voor je nagevraagd.

Pas wanneer je Prepaid+ opnieuw activeert maak je gebruik van het nieuwe Prepaid+ tarief. Dus zolang je dit niet opnieuw activeert via je My Vodafone of via sms kun je het oude tarief blijven gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic