IzoVT

Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Preordered Apple Watch Ultra 2 Stain Black wanneer beschikbaar?

Hallo,

is er al bekend wanneer de pre-ordered Apple Watch Ultra 2 Satin Black geleverd gaat worden?

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @IzoVT, goedemorgen!

Vanaf vandaag, vrijdag 20 september, worden de eerste toestellen uitgeleverd. Dit geldt zowel voor de iPhone 16 als Watch. De volgorde van uitleveren wordt bepaald door het moment waarop de bestelling is geplaatst (first in - first out). Zoals ieder jaar zijn we ook afhankelijk van de voorraden die we van Apple krijgen. Wordt jouw pre-order vandaag niet geleverd? Dan krijg je later vandaag een SMS. Vervolgens krijg je dan vanaf 25 september opnieuw een SMS met daarin de verwachte levertijd. Ook dit geldt voor zowel de iPhone 16 als Apple Watch.

aedens

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Bij dat first in-first out wordt zeker geen rekening gehouden met eerdere mislukte orders?

Ik heb hem afgelopen vrijdagmiddag besteld. Die order moest worden geannuleerd omdat die weer op een verkeerd, oud klantnummer terecht was gekomen.

De tweede order bleef hangen en werd dinsdagavond ineens zonder enig bericht geannuleerd. Wéér door de klantenservice nieuwe order aangemaakt. Die bleef vervolgens hangen bij de krediet-check, en is na een aanpassing woensdagmiddag dan uiteindelijk bevestigd.

En nu staat hij als sinds het bevestigen op 'Status onbekend' en 'We hebben jouw goedkeuring ontvangen en verwerkt. Je bestelling wordt verder verwerkt'

Gezien de initiele bestelling op vorige week vrijdag hoopte ik toch eigenlijk wel op een trackingnummer gisteren, met levering vandaag... Zal er wel niet in zitten nu?

(Hoop gezien die status dat de order sowieso nog wel loopt en niet nog weer ergens op stil hangt...? :))

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

@aedens Er wordt inderdaad niet rekening gehouden met een mislukte order. Helaas wordt de pre-order vandaag niet bij jou geleverd. Je zult dus nog communicatie per SMS gaan ontvangen over de levering. Voor meer inhoudelijke vragen over de status van je bestelling kun je het beste contact opnemen met Status Order via 0800 0560. 

IzoVT
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Ik zelf had eigenlijk geen enkel probleem met bestellen. En had een vermoeden dat ik er vlot bij was.

Maar nog geen bericht ontvangen of status verandering gezien... Maar goed, kan zijn dat de SMS naar nummer van mijn vriendin is gegaan (Ja fijn dat RedTogether abonnement)...

IzoVT
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hij is onderweg, nice!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic